کد خبر : 1662198 | 25 دی 1398 ساعت 16:33 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقای استیلی می گفت مشکل تیم هماهنگی است؛

صالحی امیری: مسئولیت تیم امید را می پذیریم

رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مهم ترین مشکل تیم امید در بازی های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا از دیدگاه استیلی عدم هماهنگی بوده است.

صالحی امیری: مسئولیت تیم امید را می پذیریم 

به گزارش "ورزش سه"، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به حذف تیم ملی امید بیان کرد: ببینید ما باید در مورد تیم ملی یک نگاه جامع داشته باشیم و فقط نگاه نتیجه گرا مشکل ما را حل نمی کند. تیم امید بستر تربیت کادر برای تیم ملی بزرگسالان است. همچنین باید موانع تیم ملی امید را هم ببینیم. تیم امید با عدم همکاری باشگاه ها مواجه شد. آقای استیلی می خواستند که حداقل دو ماه بازیکنان در اختیار ایشان باشند ولی این اتفاق رخ نداد و برخی بازیکنان شب قبل از شروع اردو به سایر بازیکنان اضافه شدند.


رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: نکته سوم رقبا هستند که کره جنوبی، چین و ازبکستان بودند. باید این واقعیت را قبول کنیم. به نظرم مجموعه تیم تلاش خودش را انجام داد. به نظرم ما ستاره کم نداشتیم و بازیکنان لایق، کم نبودند ولی در هماهنگی تیم مشکل داشتیم که آقای استیلی می گفتند باشگاه ها به او بازیکن نداده اند تا اردوهای یک ماهه و دوماهه داشته باشیم.


صالحی امیری با اشاره به اینکه مسئولیت شکست را می پذیرد، تاکید کرد: در مجموع ما مسئولیت را می پذیریم. هر نتیجه ای که به دست بیاید ما مسئولیت قبول می کنیم. باید بنشینیم و ضعف های تیم را دربیاوریم. پاک کردن صورت مسئله چیزی را درست نمی کند.

 

تیم امید ایران امروز اگرچه کره جنوبی با شکست ازبکستان زمینه را برای صعود شاگردان استیلی مهیا کرده بود ولی بیش از یک گل به چین نزد تا به دلیل تفاضل گل کمتر از رقابت ها حذف شود.

دیدگاه‌ها