کد خبر : 1662209 | 25 دی 1398 ساعت 17:15 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوکاچا حمزویی، عضو باشگاه سابق کریس رونالدو

رونمایی از مهاجم الجزایری مد نظر تراکتور

باشگاه تراکتور اعلام کرد مهاجم الجزایری تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و احتمالا به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

رونمایی از مهاجم الجزایری مد نظر تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، درخبرها آمده بود که یک مهاجم الجزایری برای حضور در تمرینات تراکتور و تست فنی زیر نظر ساکت الهامی به ترکیه سفر کرده است. حالا باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای هویت این بازیکن را فاش کرده است.


بر این اساس اوکاچا حمزویی بازیکن الجزایری و 29 ساله‌ مدنظر کادرفنی تراکتور است که توانسته تست‌های پزشکی ایفمارک را با موفقیت پشت سر بگذارد.  با توجه به حساسیت ویژه مالک و هیأت مدیره باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی با کیفیت، صرفاً به فیلم‌های بازی و رزومه‌ی این بازیکن اکتفا نشده، بلکه در خصوص شرایط او از مراجع مختلف همچون باشگاه‌های سابقش، استعلامات لازم به عمل آمده است.
از طرفی با توجه به مصوبه هیأت مدیره باشگاه و تأکید ساکت الهامی، بازیکنان جدید باید آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فنی‌شان را در تمرینات تیم نشان دهند؛ به همین خاطر اوکاچا حمزویی، راهی اردوی تیم در آنتالیا شده تا طی سه جلسه تمرینی آمادگی بالا و توانایی‌هایش را ثابت کند.

 

1469795

 


این بازیکن متولد 29 نوامبر 1990 در کشور الجزایر بوده که 185 سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در کشور الجزایر شروع کرده و پس از سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال کشورش، فصل 2016 – 2017 راهی تیم باشگاه دیپورتیوو ناسیونال پرتغال شد. باشگاهی که کریستیانو رونالدو نیز در رده جوانان برای آن توپ زده است. او فصل 2017 – 2018 را نیز در الجزایر ادامه داد و سپس بار دیگر در فصل 2018 – 2019 به تیم ناسیونال در سطح اول فوتبال پرتغال بازگشت.

 

1469794

 

اوکاچا حمزویی امسال نیز در تیم اتحاد بلعباس که از تیم‌های مطرح کشور الجزایر است، بازی کرده و اکنون برای تجربه چالش جدید، منتظر تأئید کادرفنی تراکتور است. پست اصلی او مهاجم نوک است و توانسته آمار 28 گل و 8 پاس گل را در کارنامه‌اش ثبت کند. 8 گل این بازیکن در سطح اول فوتبال پرتغال به ثمر رسیده است.

دیدگاه‌ها