کد خبر : 1662223 | 25 دی 1398 ساعت 17:40 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانس هم بودیم اما ...

صیادمنش: در استفاده از موقعیت ها بی‌دقتی کردیم

مهاجم تیم ملی امید معتقد است علاوه بر بدشانسی، بی‌دقتی نیز باعث شد تا تعدادی از فرصت های بازی برابر چین از دست برود.

صیادمنش: در استفاده از موقعیت ها بی‌دقتی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از پایان بازی درباره دیدار برابر چین و فرصت های از دست رفته در این دیدار گفت: خیلی تلاش کردیم و شانس زیادی هم داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم. فرصت های زیادی داشتیم اما در نهایت نتوانستیم بیش تر از یک گل بزنیم. شما آمار بازی را هم ببینید می بینید که موقعیت های اصلی زیادی از این بازی برای ما بود اما موفق به استفاده از آنها نشدیم.

 

او در این باره ادامه داد: تمام تلاش مان را کردیم و هر چه داشتیم در زمین گذاشتیم اما نشد. به هرحال در از دست دادن فرصت هایمان بی دقتی هم داشتیم و البته کمی هم بدشانسی آوردیم. البته کسی نمی خواهد فرصت هایش را از دست بدهد، همه دوست دارند از موقعیت هایشان بهترین استفاده را ببرند اما نشد آن چیزی که می خواستیم را به دست بیاوریم.

 

مهاجم تیم ملی درباره احتمال صعود به مرحله بعد گفت: همان طور که همه دیدند بازی اول حق مان بود که ازبکستان را ببریم، در دومین بازی می توانستیم با کره حداقل یک مساوی را بگیریم و در بازی سوم هم کاملا بر چینی ها مسلط بودیم اما نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و در نهایت از صعود به مرحله بعد جا ماندیم.

 

دیدگاه‌ها