کد خبر : 1662251 | 25 دی 1398 ساعت 19:22 | 96K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس زیر بار بدهی مهاجم ایرلندی می‌رود؟

مالیات 700 میلیونی، دردسر جدید برای جذب استوکس

آنتونی استوکس از زمان حضور در تراکتور حدود 700 میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که برای بازگشت به ایران باید این مبلغ را پرداخت کند.

مالیات 700 میلیونی، دردسر جدید برای جذب استوکس

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سابق تراکتور یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش است. از این رو مذاکرات مسئولان پرسپولیس با او ادامه دارد و احتمال اینکه این مهاجم باتجربه پیراهن سرخ‌های تهرانی را برتن کند زیاد به نظر می‌رسد. البته بر سر حضور او موانع زیادی وجود دارد.


علاوه بر اینکه مسئولان تراکتور مدعی‌اند استوکس با آنها تحت قرارداد است و نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود، دردسر جدیدی که بر سر راه این مهاجم قرار دارد موضوع مالیات سنگین او است. استوکس که حواشی زیادی در دوران حضور در تراکتور برای این تیم ایجاد کرد، مالیات خودش را نیز بابت قراردادی که با این باشگاه داشت پرداخت نکرده است. او مدعی است مالیاتش باید توسط باشگاه تراکتور پرداخت شود اما مسئولان باشگاه تبریزی چنین نظری ندارند.


در این خصوص شنیده می‌شود مبلغ بدهی مالیاتی استوکس مبلغی در حدود 50 هزار یورو است که او به محض حضور در ایران باید آن را بپردازد و در غیراینصورت ممنوع الخروج خواهد شد. اتفاقی که استوکس نیز از آن باخبر است و یکی از شروطی که برای باشگاه پرسپولیس گذاشته نیز پرداخت این بدهی مالیاتی است.


به عبارت بهتر اگر هر یورو را 14 هزار تومان محاسبه کنیم، پرسپولیس اگر بخواهد استوکس را جذب کند، فقط باید مبلغی در حدود 700 میلیون تومان برای مالیات او کنار بگذارد یا اینکه مهاجم ایرلندی را راضی کند تا خودش مالیات عقب افتاده اش را بپردازد.

 

دیدگاه‌ها