کد خبر : 1662309 | 26 دی 1398 ساعت 09:20 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: حضور زلاتان در میلان فوق‌العاده است

استفانو پیولی، سرمربی میلان بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپال و راه‌یابی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا از زلاتان ابراهیموویچ، ستاره کهنه‌کار سوئدی تیمش تقدیر کرد.

پیولی: حضور زلاتان در میلان فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان با هدایت استفانو پیولی دیشب موفق شد در یک بازی راحت حریفش اسپال را در یک‌هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها شود. استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی اما به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی کهنه‌کاری که اخیرا برای دومین بار به میلان پیوسته پرداخت و گفت دیدن تلاش و پشتکار زلاتان در میلان فوق‌العاده است.

 

1469912

 

زلاتان 38ساله که به تازگی برای بار دوم به میلان ملحق شده در این تیم تاثیری فوری داشته. او هفته گذشته در دومین بازی خود برای میلان در مقابل کالیاری که با پیروزی 2-0 روسونری به پایان رسید موفق به گلزنی شد.

 

پیولی بعد از پایان بازی دیروز میلان به خبرنگاران گفت:" جذب ابراهیموویچ برای ما اتفاق مهمی بوده. کاری که او هر روز در تمرنیهای ما انجام می‌دهد، تاثیرگذاری‌اش در بازی مقابل کالیاری و آنچه در آینده برای ما انجام خواهد داد، همه و همه واقعا مهم هستند. ایبرا باز هم بهتر خواهد شد و این برای ما واقعا راضی‌کننده است. او واقعا حرفه‌ای است و هر کاری که می‌کند آن را با انگیزه بالا انجام می‌دهد. دیدن قهرمانی مثل او که در تمرینها با چنین شور و نشاطی کار می‌کند برای تیم جوانی مثل ما خیلی مهم است".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" او بعد از بازی کالیاری می‌گفت قصد دارد تلاش خود را مضاعف کند و با شور و شوق برای میلان زحمت بکشد. این برای ما از هر چیز دیگری مهمتر است".

 

دیدگاه‌ها