کد خبر : 1662314 | 26 دی 1398 ساعت 10:25 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی PSG خواهان ماندگار شدن کاوانی در تیمش

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید خواهان ماندگار شدن کاوانی در این تیم است هر چند احتمال انتقال او را هم رد نمی‌کند.

سرمربی PSG خواهان ماندگار شدن کاوانی در تیمش

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن می‌گوید ممکن است در ماه ژانویه چند نفر از بازیکنانش این تیم را ترک کنند ولی او در عین حال تاکید کرد که خواهان آن است که ادینسون کاوانی، ستاره شورشی PSG در این تیم ماندگار شده و پاریس را ترک نکند.

 

1469919

 

کاوانی 32ساله به دلیل مصدومیت بازی دیشب PSG مقابل موناکو که با پیروزی 4-1 به پایان رسید را از دست داد. کاوانی اما از شرایط خود در این تیم ناراضی است چرا که در فصل جاری تا این لحظه در لوشامپیونا تنها 9 بار به میدان رفته و موفق شده دو گل به ثمر برساند. البته در بازی دیشب غیبت کاوانی اصلا احساس نشد چرا که PSG با دو گل امباپه و تک‌گلهای نیمار و پابلو سارابیا موفق شدند حریف‌شان را به راحتی از پیش رو بردارند.

 

توخل اما در پایان بازی در گفتگو با کانال پلاس درباره کاوانی گفت:" ممکن است شاهد ترک تیم توسط چند بازیکن یا اضافه شدن چند بازیکن باشیم؟ بله در فوتبال این  همیشه امکان ندارد ولی من نمی‌توانم جواب دقیقی به این سوال بدهم".

 

سرمربی PSG در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره کاوانی گفت:" کاوانی؟ این سوال را باید از خود ادی بپرسید. او مصدوم است. در تمرینهای قبل از این بازی احساس ناراحتی کرد و در نهایت مشخص شد که نمی‌تواند امشب بازی کند. آیا می‌خواهم او در تیم ما بماند؟ بله ماندن او بهتر است چون به ما کمک می‌کند به اهداف‌مان برسیم. پس بله، من خواهان ماندن او در PSG هستم".

 

دیدگاه‌ها