کد خبر : 1662316 | 26 دی 1398 ساعت 10:08 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که دیبالا ثابت کرد وارث دلپیرو است (عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس دیشب نمایش فوق العاده ای مقابل اودینزه ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب موفق شد با برتری 0-4 مقابل اودینزه راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شود و در شب غیبت کریستیانو رونالدو، این پائولو دیبالا بود که در کنار گونسالو ایگواین عملکرد درخشانی ارائه داده و باعث صعود تیمس شد.

 

گل اول یوونتوس روی یک و دوهای متوالی این دو ستاره آرژانتینی و در نهایت ضربه تمام کننده ایگواین به ثمر رسید. دقایقی بعد و با متوقف شدن فدریکو برناردسکی در محوطه جریمه، این بار پائولو دیبالا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با یک ضربه زمینی و محکم، برتری تیمش در همان دقایق ابتدایی را تقریبا قطعی کرد.

 

اما گل سوم یوونتوس در اوایل نیمه دوم و با یک ضربه فنی و تماشایی از سوی پائولو دیبالا وارد دروازه اودینزه شد و حیرت همگان را برانگیخت. در گذشته بارها شاهد به ثمر رسیدن چنین گل هایی از سوی الساندرو دلپیرو در ترکیب یوونتوس بودیم و وارث او چنین صحنه ای را تکرار کرد.

 

بعد از خداحافطی اسطوره یوونتوس در سال 2012، شماره ده او به بازیکنانی چون کارلوس توز و پل پوگبا رسید، اما دوران حضور آنها در ترکیب یوونتوس چندان طولانی نبود و حالا پائولو دیبالا در سال های اخیر ثابت کرده می تواند وارث خوبی برای یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ یوونتوس و فوتبال ایتالیا باشد.

 

1469922

 

1469924

 

1469925

دیدگاه‌ها