کد خبر : 1662351 | 26 دی 1398 ساعت 12:21 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکش گلزن یوونتوس به احتمال بازگشت پل پوگبا

گونسالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس از بازی کردن کنار پائولو دیبالا ابراز خوشنودی کرد.

واکش گلزن یوونتوس به احتمال بازگشت پل پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب موفق شد با ارائه یک نمایش مقتدرانه با چهار گل اودینزه را مغلوب کرده و راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا شود. گل اول یووه روی همکاری فوق العاده گونسالو ایگواین و دیبالا و با ضربه نهایی ایگواین به ثمر رسید. حالا این مهاجم باتجربه مدعی شد یوونتوس از بازگشت پل پوگبا استقبال خواهد کرد.

 

1469973

 

گونسالو ایگواین گفت: "برتری مقابل اودینزه یک پیروزی مهم برای یوونتوس بود. کوپا ایتالیا یک جام مهم برای ما به شمار می آید و هم ما بازیکنان و هم باشگاه به دنبال قهرمانی در این جام هستیم. من رابطه دوستانه و خوبی با پائولو دیبالا دارم و همیشه از بازی کردن در کنار استعدادهای درخشان لذت می برم. کل تیم در دیدار مقابل اودینزه خوب بازی کرد و ما باید این روند را در دیدار روز یکشنبه مقابل پارما نیز ادامه دهیم. ما باید بیشترین میزان تلاش مان را برای یوونتوس انجام داده و به تیم برای کسب پیروزی کمک کنیم."

 

گونسالو ایگواین در مورد شایعات احتمال بازگشت پل پوگبا، ستاره فرانسوی و سابق یوونتوس از منچستریونایتد به تورین گفت: "بازیکنان بزرگ همیشه مورد استقبال قرار می گیرند، اما این انتخاب برعهده باشگاه است."

دیدگاه‌ها