کد خبر : 1662359 | 26 دی 1398 ساعت 13:45 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش رئال برای جذب کولیبالی بعد از انصراف سیتی

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی با خروج منچسترسیتی از مذاکره با ناپولی برای جذب کالیدو کولیبالی، رئال مادرید برای جذب او آماده می‌شود.

تلاش رئال برای جذب کولیبالی بعد از انصراف سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی با خروج باشگاه منچسترسیتی از مذاکره با ناپولی برای جذب کالیدو کولیبالی، ستاره این تیم، حالا رئال مادرید وارد میدان شده و قصد دارد برای جذب او به ناپولی پیشنهاد ارائه دهد.

 

1469983

 

منچسترسیتی از مدتی پیش با تشخیص اینکه در خط دفاعی خود ضعف دارد وارد بازار نقل و انتقالات شده و به دنبال مدافع می‌گشت. اتفاقاتی از جمله مصدومیت آیمریک لاپورت باعث شده بود که سیتیزن‌ها به شدت به دنبال جذب مدافع باشند. آنها کالیدو کولیبالی را هدف گرفته و قصد داشتند او را از ناپولی به شهر منچستر منتقل کنند.

 

اما به گزارش دیلی‌استار در نهایت منچسترسیتی نتوانست با ناپولی درباره کولیبالی به توافق برسد و از روند مذاکرات خارج شد. گفته می‌شود پیشنهاد 94 میلیون پوندی سیتی توسط ناپولی رد شده است.

 

ولی حالا به گزارش ال‌دسمارک، رئال مادرید خود را آماده می‌کند تا با پیشنهادی شامل 70 میلیون یورو بعلاوه خامس رودریگز به سراغ ناپولی برود.

 

گفته می‌شود کولیبالی قصد دارد استادیوم سن پائولو را ترک کرده و راهی باشگاهی بزرگ شود که سال آینده در رقابتهای چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها