کد خبر : 1662374 | 26 دی 1398 ساعت 14:20 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تغییرات اساسی در بارسا با کیکه ستین

کیکه ستین در نخستین روزها مربیگری خود در بارسا برنامه های جدیدی را برای این تیم در نظر گرفته است.

آغاز تغییرات اساسی در بارسا با کیکه ستین

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب بود که کیکه ستین جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد. سرمربی سابق رئال بتیس که شیفته سبک کرویف و پپ گواردیولا است را بهترین انتخاب برای ادامه راه این دو مربی می دانند. راهی که در زمان مربیگری لوئیس انریکه و ارنستو والورده منحرف شده بود.

 

 

1470003

 

 

ستین که قصد دارد سبک بازی بارسا را به دوران گواردیولا برگرداند، در اولین اقدام، تغییراتی در شیوه تمرینات بارسلونا ایجاد کرده است. بارسا یکشنبه پیش رو در نوکمپ میزبان گرانادا خواهد بود و آبی اناری ها تا روز بازی هشت جلسه تمرینی را پشت سر خواهند گذاشت.

یک جلسه با ارنستو والورده انجام داده بودند و هفت جلسه با ستین انجام خواهند داد. سه شنبه گذشته ستین دو جلسه تمرینی صبح و عصر را برای تیمش در نظر گرفت که در دوران والورده چنین کاری انجام نمی شد. او همچنین صبح روز بازی نیز برای بازیکنان یک جلسه تمرینی در ساعت 11 در نظر گرفته است. دقیقا مشابه برنامه هایی که گواردیولا و لوئیس انریکه در بارسا داشتند.

تمرینی یک ساعته و متفاوت با تمرین روزهای عادی که در آن قرار است کارهای تاکتیکی مربوط به مسابقه و نیز ضربات ایستگاهی مرور شود. پس از این تمرین، ستین فهرست 18 نفره تیمش را اعلام خواهد کرد.

 

 

1469489

 

 

در زمان والورده چنین تمرینی عصر روز قبل از بازی انجام می شد و فهرست نیز همان زمان در اختیار رسانه ها قرار می گرفت.

همچنین تیم موظف است که دو ساعت قبل از هر بازی در نوکمپ حاضر باشد و این کاملا متفاوت با دوران ارنستو والورده است.

ریکی پویج ستاره تیم دوم بارسا نیز قرار است در فهرست 18 نفره بازی با گرانادا قرار بگیرد و گفته می شود که او به جای فرانکی دی یونگ محروم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. ستین تعطیلی روز چهارشنبه تیمش را نیز لغو کرد و به نظر می رسد که بازیکنان بارسا به تدریج در حال آشنا شدن با متدهای جدید سرمربی جدید خود هستند.

 

دیدگاه‌ها