کد خبر : 1662389 | 26 دی 1398 ساعت 16:50 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

پسر ستین: هوادار رئال بودم ولی الان بارسایی هستم

پسر کیکه ستین اعتراف کرد که در کودکی هوادار رئال بوده ولی به خاطر مسی به بارسا متمایل شده است.

پسر ستین: هوادار رئال بودم ولی الان بارسایی هستم

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب بود که باشگاه بارسلونا خبر از انتخاب کیکه ستین به عنوان جانشین ارنستو والورده داد. ستین یکی از گزینه های بارسا بود و پس از پاسخ منفی ژاوی و رونالد کومان توانست به آرزوی خود برسد. ستین از شیفتگان سبک بازی بارسا است و در رئال بتیس سیستم تیکی تاکا را پیاده کرد. تیم او تماشایی بازی می کرد ولی در کسب نتایج خوب چندان موفق نبود. باید دید ستین در بارسا و با فوق ستاره های این تیم چه خواهد کرد.

 

 

1470016

 

 

لارو ستین پسر کیکه ستین که برای سنت آندرو در دسته سوم لیگ کاتالونیا بازی می کند، در مورد انتخاب پدرش به عنوان سرمربی بارسا به کادنا کوپا گفت:« در شبکه های اجتماعی خوانده بودم که پدرم یکی از گزینه های بارسلونا است. به او زنگ زدم ولی خبر مربیگری را از خود او شنیدم. در حال بازی فورتنایت بودم که پدرم زنگ زد و گفت برای دیدنم به بارسلون می آید. مشکوک شدم و سپس به من گفت که سرمربی بارسا شده است. در آن موقع هنوز این خبر در اختیار رسانه ها قرار نگرفته بود.

نمی دانم این رویای او بود یا خیر ولی می دانم که این بزرگترین هیجان دوران مربیگری او محسوب می شود.»

 

لارو ستین ادامه داد:« پدرم به وقتش عصبانی می شود و به وقتش نیز مهربان است. او همیشه در کنار بازیکنانش است و از آنها حمایت می کند. پس از انتحاب او به ندرت توانسته ایم صحبت کنیم؛ چون الان مشغول تر از هر زمان دیگری است. امیدوارم ایده های پدرم به کمک فوق ستاره هایی چون مسی به ثمر بنشیند.»

 

بارسا یا رئال:« من در کودکی هوادار رئال بودم ولی سپس با دیدن مسی به بارسا متمایل شدم. الان به خاطر مسی هوادار بارسا هستم.»

 

 

1468275

دیدگاه‌ها