کد خبر : 1662397 | 26 دی 1398 ساعت 17:30 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

گوستاو پویت:

پوچتینو منتظر رئال مادرید نمی‌ماند

سرمربی اروگوئه ای سابق تاتنهام معتقد است که به زودی مائوریسیو پوچتینو را در یک باشگاه جدید خواهیم دید.

پوچتینو منتظر رئال مادرید نمی‌ماند

به گزارش"ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی چندی پیش از تاتنهام برکنار شد. او پس از 5 فصل موفق در این باشگاه جای خود را به مورینیو داد. پوچتینو توانست تاتنهام را فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان نیز برساند ولی مغلوب لیورپول شدند.

 

 

1456514

 

 

از پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های رئال مادرید پس از استعفای زیدان یاد شده بود ولی تاتنهام به وی اجازه جدایی نداد. پس از اخراج لوپتگی نیز بار دیگر شایعات مربوط به پوچتینو قوت گرفتند اما سولاری جانشین او شد. با بازگشت زیدان به رئال و نتایج خوب کهکشانی ها با مرد فرانسوی، شایعات مربوط به پوچتینو نیز متوقف شده اند. اخیرا از او به عنوان گزینه جانشینی ارنستو والورده در بارسا نیز نام برده شده بود و گفته می شود فصل بعد شاید سرمربی منچستریونایتد شود.

برخی معتقد پوچتینو منتظر خواهد ماند تا به آرزوی خود که مربیگری رئال است برسد.

 

 

1379879

 

 

گوستاوو پویت با این عده هم عقیده نیست. او به لالیگا تی وی گفت:« شاید اگر رئال تنها گزینه بود، پوچتینو صبر می کرد ولی اطمینان دارم که برای وی پیشنهادات زیادی رسیده و خواهد رسید. به زودی یک باشگاه بزرگ، مربی خود را اخراج می کند و آنگاه پوچتینو را جانشین خواهد کرد. معتقدم پوچتینو منتظر رئال مادرید نمی ماند. او و آلگری بزرگترین مربیان بدون تیم حال حاضر دنیا هستند و باشگاه های زیادی را علاقه‌مند می بینند.»

 

پویت ادامه داد:« من انتظار دارم پوچتینو به باشگاهی بزرگتر از تاتنهام برود. او در تاتنهام خارق العاده کار کرد و شاید شایسته رفتاری منصفانه تر بود. برخی مواقع مربیان به کمی استراحت برای فکر کردن نیاز دارند. همین چند ماه پیش بود که زیدان پس از مدتی فاصله گرفتن از رئال، به این تیم بازگشت.

از بیرون نمی توان به درستی قضاوت کرد که چرا پوچتینو از تاتنهام اخراج شد و این را مدیریت باشگاه می داند. آنها کاملا تغییر روش دادند و از مربی ای مثل پوچتینو که یک تیم را در طی چند سال به بالاترین سطح می رساند، به سراغ مربی ای مثل مورینیو رفتند که در کوتاه مدت برای باشگاه عناوین قهرمانی کسب می کند.»

 

 

دیدگاه‌ها