کد خبر : 1662404 | 26 دی 1398 ساعت 18:51 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از 293 روز فردا در بوشهر؛

نخستین کاپیتانی رحمتی در شهر خودرو؟

به احتمال فراوان فردا سید مهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی شهر خودرو را بر بازو خواهد بست.

به گزارش "ورزش سه" حالا پس از فروکش کردن تب جدایی گل محمدی از جمع عنابی‌پوشان مشهدی و انتصاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی، خیلی زود شهر خودرو باید پیش از بازی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر الرفاع بحرین، هفته هفدهم لیگ نوزدهم را برابر شاهین شهرداری بوشهر استارت بزند.

 

مهم‌ترین مشکل سرآسیایی برای تقابل فردا، غیبت کاپیتان اکبر صادقی و محمدرضا خلعتبری خواهد بود که به دلیل محرومیت مشهدی‌ها را در سفر به بوشهر همراهی نکردند؛ این اتفاق به احتمال فراوان باعث خواهد شد تا برای نخستین بار سید مهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی شهر خودرویی‌ها را به بازوی خود ببندد.

 

1470037

 

احتمالی که در صورت وقوع آن، پس از 293 روز و بعد از آن دربی جنجالی پایتخت که منجر به پایان حضور رحمتی در استقلال شد، رخ خواهد داد؛ رحمتی که این روزها برخلاف هم‌بازیان‌اش که در ابتدای فصل همراه او به مشهد رفتند، پایبند به قراردادش با شهر خودرو بوده و حالا در این روزهای پرتنش بدون شک می‌تواند تکیه‌گاه خوبی برای کادرفنی در میدان باشد.

 

نکته جالب این‌که در دو جلسه تمرینی شهر خودرو با سرآسیایی، رحمتی به دلیل عدم انتخاب مربی گلرها و جدایی داوود فنایی، نقش مربی دروازه بان‌ها را هم ایفا می‌کرد و خود و ابوالفضل عباسی گلر آینده‌دار شهر خودرویی‌ها را آماده مسابقات لیگ برتر و البته پلی‌آف آسیا نمود.

 

 

 

دیدگاه‌ها