کد خبر : 1662408 | 26 دی 1398 ساعت 19:10 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکودران مصطفی:

هواداران آرسنال قدر زحمات من را می‌دانند

شکودران مصطفی، مدافع آلمانی آرسنال، معتقد است که این تیم می‌تواند با حفظ اتحاد خود به روزهای خوب گذشته بازگردد.

هواداران آرسنال قدر زحمات من را می‌دانند

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های اخیر هواداران آرسنال مدافع آلمانی تیم شان یعنی شکودران مصطفی را بارها به خاطر اشتباهاتی که انجام داده مورد شماتت قرار دادند؛ اتفاقی که باعث شده این بازیکن شرایط سختی را در تیم لندنی تجربه کند.

 

با این همه مصطفی می گوید که این اشتباهات را از روی قصد انجام نمی‌دهد. مدافع آلمانی آرسنال در این باره گفت: " در بعضی مواقع نمی‌توانم اوضاع را به خوبی درک کنم. من حتی در چند بازی حضور نداشتم اما باز هم مورد انتقاد قرار می گرفتم. خواندن انتقادات برای من آزار دهنده بود اما من باید حرفه ای می بودم و هم این کار را نیز انجام دادم. من بدون توجه به انتقادات به تلاش کردن ادامه دادم و فکر می کنم که هواداران آرسنال نیز قدر زحمات من را می دانند. البته که مانند هر بازیکن دیگری اشتباهاتی هم انجام دادم اما باید بدانیم که ما انسان هستیم. من هیچگاه به عمد اشتباه نمی کنم."

 

 

1450325

 

 

مصطفی در ادامه گفت: " من و به طور کلی همه تیم در مرحله بعدی می خواهیم اشتباهات مان را جبران کنیم. در مقطع کنونی اوضاع به نفع ما نیست اما فکر می‌کنم که چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی این توانایی را داریم که نتایج گذشته را جبران کنیم. تنها راه رهایی از این شرایط حفظ اتحاد و همکاری است. حالا نباید انگشت اتهام را به سمت یکدیگر نشان دهیم بلکه باید اتحاد خود را حفظ کنیم."

 

 

دیدگاه‌ها