کد خبر : 1662474 | 27 دی 1398 ساعت 12:00 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مهمانی شام ستین با حضور بازیکنان بارسا

کیکه ستین، سرمربی جدید بارسلونا دیشب بازیکنان این تیم را به مهمانی شام در یک رستوران دعوت کرد تا در آستانه اولین بازی خود به عنوان سرمربی این تیم با بازیکنانش بیشتر آشنا شود.

مهمانی شام ستین با حضور بازیکنان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا روز یکشنبه اولین دیدار رسمی خود با هدایت کیکه ستین، سرمربی تازه منصوب شده‌اش را انجام خواهد داد، ستین دیشب بازیکنان بارسا را به یک مهمانی شام دعوت کرد تا با آنها در محیطی صمیمی بیشتر آشنا شود.

 

1470163

 

بر اساس تلویزیون کانال 3 اسپانیا، کیکه ستین بازیکنان بارسا را به رستورانی لوکس در منطقه مرفه‌نشین شهر بارسلونا دعوت کرده است.

 

از روز یکشنبه که کیکه ستین رسما به عنوان سرمربی جدید بارسلونا و جانشین ارنستو والورده معرفی شده او تا کنون چهار جلسه تمرینی با بازیکنان این تیم داشته است. او دیروز صبح در یک جلسه تمرینی با بازیکنان بارسا حاضر شد که نمایندگان رسانه‌ها در آن حضور داشتند و تصاویری از رابطه خوب او با ستاره‌های بارسا و از جمله لیونل مسی ثبت کردند.

 

این گزارش می‌گوید کیکه ستین معتقد بوده که برای ایجاد جوی صمیمی‌تر و راحت‌تر بین اعضای جدید کادر فنی و ستاره‌های بارسا حضور در یک مهمانی شام می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

 

مارکا می‌گوید از چند جلسه تمرینی اول ستین در بارسلونا مشخص است که او دیالوگ با چند نفر از مهره‌های بارسا را آغاز کرده که از جمله آنها می‌توان به لیونل مسی، آنسو فاتی و ریکی پوئیگ اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها