کد خبر : 1662476 | 27 دی 1398 ساعت 12:40 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد رئال به حریف جام حذفی: در برنابئو میزبان باش!

رئال مادرید اعلام کرده حاضر است دیدارش با یونیونیستاس دو سالامانکا در جام حذفی اسپانیا را به دلیل مشکلات ورزشگاه خانگی این تیم در برنابئو برگزار کرده و عواید بلیط‌فروشی را به این تیم واگذار کند.

پیشنهاد رئال به حریف جام حذفی: در برنابئو میزبان باش!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، درحالیکه طبق برنامه رئال مادرید قرار است روز چهارشنبه هفته پیش رو در جام حذفی اسپانیا به مصاف باشگاه کوچک یونیویستاس دو سالامانکا برود، به دلیل مشکلاتی که این باشگاه با ورزشگاه خانگی‌اش دارد، به آن پیشنهاد داده که این بازی در برنابئو برگزار شده و همه عواید بلیط‌فروشی به یونیونیستاس تعلق بگیرد.

 

1470169

 

ورزشگاه خانگی یونیونیستاس سه هزار نفر جمعیت دارد و حدودا 27 برابر کوچکتر از برنابئو است. کمبود امکانات و تجهیزات در ورزشگاه کوچک این تیم باعث شده رسانه‌های اسپانیایی سوالاتی درباره بازی روز چهارشنبه مطرح کرده و این ورزشگاه را مناسب برای میزبانی از رئال مادرید و هوادارانش ندانند.

 

بر اساس اعلام رسانه‌ها، رئال مادرید اعلام کرده در صورتیکه یونیونیستاس پیشنهادش را قبول کرده و در این بازی که باید در زمین آنها برگزار شود، برنابئو را انتخاب کند همه درآمد حاصل از بلیط‌فروشی در گیت‌ها را به آنها تحویل خواهد داد. اما گفته می‌شود یونیونیستاس فعلا این پیشنهاد را نپذیرفته ولی اعلام کرده که اگر از سوی فدراسیون فوتبال مجبور شود با پیشنهاد رئال موافقت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها