کد خبر : 1662504 | 27 دی 1398 ساعت 16:10 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

هرکول آملی در ایتالیا درخشید و به فینال رسید

شاهکار محمدیان با ضربه فنی کایل اسنایدر(عکس)

2 آزادکار ایرانی در تورنمنت ایتالیا که با حضور مدعیان کشتی جهان برگزار می‌شود،‌ خوش درخشیدند.

شاهکار محمدیان با ضربه فنی کایل اسنایدر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد ایتالیا که از صبح امروز با روی تشک رفتن 2 کشتی‌گیر ایرانی در اوزان 97 و 125 کیلوگرم پیگیری می شود، با درخشش محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع همراه بود.


در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان که بعد از مصدومیت علیرضا کریمی جای او را در ترکیب تیم اعزامی گرفت، در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و مقتدرانه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

 

1470191


اوج کار محمدیان که بعد از 4 سال محرومیت چند ماهی است به کشتی برگشته و حالا یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک است،‌ به مبارزه با کایل اسنایدر مربوط می‌شود. این کشتی گیر آمریکایی که قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد، در این کشتی حساس نتوانست حتی یک امتیاز هم از محمدیان بگیرد. محمدحسین که در فاصله 1:40 دقیقه به پایان کشتی از اسنایدر پیش بود، توانست حریف خود را در یک کش و قوس ضربه فنی کند تا با اقتدار کامل راهی نیمه نهایی شود و در واقع یک شگفتی بزرگ را رقم بزند.


امیرحسین زارع، کشتی‌گیر جوان آملی که در ماههای اخیر نام خودش را در وزن 125 کیلوگرم بر سر زبان‌ها انداخته، بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی برنده دیدار میان بلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه و دسی از کانادا است.

 

1470190

 

 

دیدگاه‌ها