کد خبر : 1662525 | 27 دی 1398 ساعت 17:56 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

میشو: فدراسیون و داوران عدالت داشته باشند

سرمربی شاهین شهرداری امیدوار است داوری‌هایی که علیه تیمش اتفاق می‌افتد، اصلاح شود.

میشو: فدراسیون و داوران عدالت داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، میشو کرستیچویچ پس از تساوی برابر شهرخودرو در کنفرانس خبری گفت: قبل از مسابقه و در جریان بازی با مشکلات زیادی مواجه بودیم؛ واقعا ناراحت هستم و از همین حالا ناامید شدم چراکه مثل سایر تیم‌ها به ما توجهی نمی‌شود. وسط بدنسازی خود مجبور شدیم با شهرخودرو بازی کنیم و از این شرایط رضایت نداشتیم.

 

او ادامه داد: این برنامه‌ریزی یعنی اینکه عدالت رعایت نشده و بازیکنانی که اخیرا به تیم ما آمدند، نمی‌دانستند برنامه تاکتیکی ما به چه صورت است؛ انجام دادن یک مسابقه وسط بدنسازی کار ما را خراب کرد و این مشکلات قبل از شروع مسابقه بود، اما در زمان بازی هم متاسفانه بازیکن ما را اخراج کردند.

سرمربی شاهین شهرداری اضافه کرد: باشگاه‌ها هزینه زیادی می‌کنند و در فوتبال خرج زیادی می‌شود، اما داوران خیلی راحت به بازیکنان ما کارت‌های زرد و قرمز نشان می‌دهند؛ امروز شاگردانم تلاش زیادی انجام دادند و در لحظه آخر اگر توپ ۲ سانتی‌متر آن طرف‌تر می‌رفت، تبدیل به گل می‌شد. به نظرم فعلا باید تلاش کنیم و در انتظار خوش‌شانسی باشیم.

 

میشو تصریح کرد: از اینکه موقعیت گلی به شهرخودرو ندادیم، خوشحال هستم؛ به غیر از ۱۵ دقیقه ابتدایی، در سایر لحظات مسابقه بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند؛ در دیدارهای نیم‌فصل اول رقبای ما فرصت‌های گلزنی زیادی به وجود آوردند ولی امروز چنین چیزی را شاهد نبودیم و تا حدودی تیم ما کامل شده بود. البته این یک امتیاز دردی از ما دوا نمی‌کند، اما این را هم در نظر بگیرید که با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم و باید بگوییم از یک امتیاز هم رضایت داریم.

او با بیان اینکه در لحظات ابتدایی نمایش چندان خوبی نداشتیم، گفت: متاسفانه بازیکنان ما پاس به عقب‌های زیادی می‌دهند؛ وقتی میزبان هستیم، باید برای بازی رو به جلو تلاش کنیم؛ شانس شوت‌زنی و گلزنی داشتیم ولی اخراج زودهنگام مالکی، کارمان را خراب کرد.

 

سرمربی شاهین شهرداری یادآور شد: سعی در ایجاد فرصت گلزنی داشتیم که این اتفاق هم افتاد، اما بازیکنان جدید ما هنوز بازی نکردند ولی با این وجود، سطح تیم را بالا بردند؛ محمودی و مشکل‌پور هم به جمع ما اضافه شدند ولی هنوز به ترکیب نرسیدند؛ در انتظار اولین برد و اتفاقات خوب در ادامه فصل هستیم.

میشو ادامه داد: از فدراسیون فوتبال و داوران انتظار داریم تا عدالت را رعایت کنند و شرایط ما با رقبا را ۵۰-۵۰ در نظر بگیرد ولی متاسفانه تا به امروز چنین کاری برای ما انجام نداده‌اند؛ امروز و در دیدار با سپاهان داوران خیلی راحت به بازیکنان ما کارت قرمز نشان دادند؛ امروز روی رزاق‌پور خطایی اتفاق افتاد که بازیکن شهرخودرو باید کارت قرمز می‌گرفت، اما چنین چیزی را ندیدیم؛ امیدوار هستم شرایط بهتر شود.

دیدگاه‌ها