کد خبر : 1662560 | 27 دی 1398 ساعت 22:18 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک جام دیگر در کارنامه ژاوی؛

انتقام سخت السد از الدحیل با قهرمانی

شاگردان ژاوی موفق شدند با برتری پُر گل مقابل الدحیل به قهرمانی در جام قطر دست پیدا کنند.

انتقام سخت السد از الدحیل با قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام قطر امشب برگزار شد و تیم‌های السد و الدحیل از ساعت ۱۸ در استادیوم جام بن حمد قرار گرفتند.

 

شاگردان ژاوی بازی را فوق‌العاده آغاز کردند و در دقیقه ۵ مسابقه روی حرکت سریع پدرو کوریا از جناح راست زمین و ارسال زیبای او، با ضربه سر نام تائه هی به گل رسیدند.

 

فشار حملات السد پس از این گل همچنان افزایش پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۲۱ بعد از پاس به عقب بن عطیه به کلود امین و شوت عجیب و اشتباه این دروازه‌بان که به پای بغداد بونجاح اصابت کرد و البته با ضربه بغل پای این مهاجم الجزایری به گل دوم دست پیدا کرد.

 

در حالی که نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شاگردان ژاوی رو به پایان بود، السد در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده با حرکتی که اکرم عفیف آغاز کرد و در ادامه پاس نام تائه هی، با حرکت در عرض و شوت فنی استثنایی بغداد بونجاح سومین گل را به الدحیل زد.

 

السد در دقیقه ۷۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که اکرم عفیف از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بُرد و با یک ضربه بغل پای زمینی برای چهارمین بار دروازه الدحیل را باز کرد تا ژاوی و شاگردان‌اش به برتری ۴ بر صفر در این مسابقه برسند و قهرمان جام امیر قطر(حذفی) شوند.

 

1470248

 

 

ژاوی که اخیرا پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا را رد کرده، در حالی توانست پنجمین جام قهرمانی خود در دوران حضور در باشگاه السد قطر را جشن بگیرد که در هفته نهم لیگ ستارگان امسال با نتیجه ۴ بر یک مقابل الدحیل شکست خورده بود، اما امشب توانست انتقام سختی از حریف خود بگیرد.

 

1470249

دیدگاه‌ها