کد خبر : 1662664 | 28 دی 1398 ساعت 13:50 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

مندی، دردسر بزرگ مارسلو در دفاع چپ رئال

فارغ از ادن هازارد، در میان ستاره‌های جدید رئال، فرلان مندی بیشتر از همه موفق شده برای یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم دردسرسازی کرده و با او رقابتی جانانه در پیش بگیرد.

مندی، دردسر بزرگ مارسلو در دفاع چپ رئال

به گزارش "ورزش سه"، در میان همه بازیکنانی که به تازگی به رئال مادرید پیوسته‌اند، با صرفنظر کردن از نام ادن هازارد، فرلان مندی بیشتر از همه موفق شده برای یکی از ستاره‌های بزرگ رئال، مارسلو، دردسرسازی کرده و با او رقابتی سخت آغاز کند و حتی موقعیت او در تیم را به خطر بیندازد.

 

1470348

 

مندی فرانسوی از مدتی نیمکت‌نشینی مارسلو حداکثر استفاده را برده و ثابت کرده که در پست دفاع چپ می‌تواند به کار زیدان بیاید. برای همین حتی زمانی که مارسلو سلامت خود را بدست آورده، زیدان ترجیح داد در سوپرکاپ اسپانیا از مندی در پست دفاع چپ استفاده کند.

 

مارسلو در فصل جاری با مشکلات زیادی مواجه بوده که بیشتر آنها ناشی از مصدومیت‌های او بوده است. مارسلو در این فصل در ماه‌های سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر مصدوم شده است. از سوی دیگر درخشش مندی از زمان ال‌کلاسیکوی ماه دسامبر تا امروز باعث شده بازگشت به ترکیب اصلی رئال برای مارسلو دشوارتر از هر زمان دیگری باشد.

 

باید منتظر ماند و دید آیا در بازی مقابل سویا زیدان به مارسلو فرصت می‌دهد تا بار دیگر به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود یا باز هم از مندی در دفاع چپ استفاده خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها