کد خبر : 1662666 | 28 دی 1398 ساعت 13:51 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیل فودن:

کار کردن با گواردیولا باعث افتخار من است

فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، تمجید ویژه ای از سرمربی خود یعنی پپ گواردیولا انجام داد.

کار کردن با گواردیولا باعث افتخار من است

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن از سال 2017 به تیم اصلی منچسترسیتی منتقل شد اما از آن زمان نتوانسته فرصت زیادی برای بازی کردن  پیدا کند. این ستاره 19 ساله حالا بعد از بازیکنانی نظیر دی بروین، برناردو، داوید سیلوا و ایلکای گوندوگان انتخاب پنجم پپ گواردیولا به حساب می آید.

 

با وجود همه این کم بازی کردن ها اما گواردیولا بارها از فودن به عنوان جانشین داوید سیلوا می گوید. این ستاره انگلیسی حالا در همین رابطه به تمجید از سرمربی خود پرداخته است. فودن در ستایش گواردیولا می گوید: " شما در قامت یک بازیکن نمی توانید مربی بهتری از گواردیولا پیدا کنید. او بسیار سخت گیر است و انتظارات زیادی از بازیکنانش دارد. من این موضوع را دوست دارم چرا که او با توجه به سن کم من باز هم توقعات زیادی از من دارد. اگر پپ اشکال و ایرادی در بازی بازیکنی ببیند سریعا آن را برطرف می کند. او یک سرمربی فوق العاده است و کار کردن با گواردیولا باعث افتخار من است."

 

 

1470349

 

 

فودن در رابطه با بازی مقابل کریستال پالاس نیز گفت: " حالا کاملا روی این بازی متمرکز شده ایم. گواردیولا بسیاری از بازی های آن ها را تماشا کرده و پالاس را به خوبی آنالیز کرده است. او به ما می گوید که چه کارهایی لازم است در بازی انجام دهیم."

دیدگاه‌ها