کد خبر : 1662702 | 28 دی 1398 ساعت 16:34 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

نیرو زمینی باز هم از رشت امتیاز گرفت

لیگ یک/ رستگاری سپیدرود در آخرین دقایق

اولین بازی از هفته بیستم مسابقات لیگ یک با نتیجه تساوی بین دو تیم سپیدرود رشت و نیرو زمینی تهران به پایان رسید.

لیگ یک/ رستگاری سپیدرود در آخرین دقایق

به گزارش "ورزش ‌سه"، از هفته بیستم مسابقات لیگ یک، دو تیم سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 1-1 در ورزشگاه سردار جنگل به پایان رسید.

 

سپیدرود هفته گذشته یک برد با ارزش برابر نود ارومیه به دست آورد و نیرو زمینی نیز با 4 گل مغلوب بادران تهران شده بود. به همین دلیل دو تیم انگیزه کافی برای به دست آوردن امتیاز داشتند. با این حال بارش شدید باران مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود. شاگردان نادر دست نشان از همان نیمه اول بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که از دست رفت و نیمه اول بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم باز هم سپیدرود می‌توانست در امر گلزنی موفق باشد اما فرصت‌ با بی دقتی از دست رفت. نیرو زمینی بر خلاف جریان بازی توسط بهرام احمدی در دقیقه 56 با شوت از راه دور و اشتباه لایقی فر به گل رسید. اتفاق جالب این بود که در زمان ثبت این گل تور دروازه سوراخ بود و توپ به خارج از دروازه رفت.

 

بعد از این گل سپیدرود که هیچ دوست نداشت بازنده این دیدار باشد به حملات خود شدت بخشید. تا اینکه در دقیقه 90 محمود خمیسی از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با یک شوت گل مساوی را به ثمر رساند.

 

سپیدرود با این تساوی 19 امتیازی شد در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و نیرو زمینی نیز با 22 امتیاز به رده یازدهم رسید.

دیدگاه‌ها