کد خبر : 1662708 | 28 دی 1398 ساعت 16:52 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: به دیدار برابر اینتر فکر نمی‌کنم

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که این تیم در بازی فردا منقابل پارما کار دشواری خواهد داشت.

ساری: به دیدار برابر اینتر فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا از سری مسابقات هفته بیستم سری آ میزبان پارما خواهد بود. یووه هفته گذشته در یک بازی حساس مقابل رم به پیروزی رسید تا با توجه به توقف اینتر مقابل آتالانتا، به صدر جدول صعود کند. در سمت مقابل پارما تا به اینجای فصل بهتر از انتظارها ظاهر شده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار گرفته است.

 

مائورتزیو ساری دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از بازی یوونتوس مقابل پارما شرکت کرد. 

 

 

تقابل با پارما؟


پارما یک تیم انعطاف پذیر است. آن ها در ضربات ایستگاهی و ضربات شروع مجدد خطرناک ظاهر می شوند. پارما تا به اینجا نتایج خیلی خوبی کسب کرده و رتبه آن ها در جدول نیز نشانگر همین موضوع است. ما باید تنها بازی خودمان را انجام دهیم و نگذاریم که حریف تاکتیک های خود را به اجرا در آورد.

 

 

زوج رونالدو و دیبالا؟


دیبالا در این فصل چه در بازی هایی که کنار کریستیانو رونالدو بوده و چه در غیر این صورت بازی های درخشانی به نمایش گذاشته است. به عقیده من نیازی برای هماهنگی این دو بازیکن وجود ندارد زیرا آن ها در سطح بالایی از هماهنگی هستند.

 

1461083

 

 

وضعیت دی لیخت؟


او بعد از مرحله استراحت و ریکاوری حالا دوباره به خط دفاعی بازگشته است. دیدیم که وقتی بونوچی نیز به استراحت نیاز داشت، روگانی جای او را گرفت و او نیز در آمادگی کامل به سر می برد. 

 

 

دیدار یوونتوس – اینتر؟


اصلا به آن فکر نمی کنم. ما می خواهیم در مقطع فعلی با تمام توان کار کنیم و قابلیت های خود را به نمایش بگذاریم. باید فعلا تنها به پارما فکر کنیم و پس از آن نوبت بازی های بعد نیز فرا می رسد.

 

دیدگاه‌ها