کد خبر : 1662731 | 28 دی 1398 ساعت 17:53 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک امتیاز برابر تیم هفدهم

واتفورد 0-0 تاتنهام؛ نجات مورینیو با دست گاسانیگا

تاتنهام و واتفورد در دیداری جذاب به تساوی بدون گل رسیدند. در دیداری که گلر تاتنهام یک پنالتی را نیز مهار کرد.

واتفورد 0-0 تاتنهام؛ نجات مورینیو با دست گاسانیگا

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام ژوزه مورینیو پس از شکست خانگی از لیورپول امروز به مصاف تیم هفدهم جدول یعنی واتفورد آمده بود. میزبان پس از تغییر مربی توانسته بود خود را از قعر جدول کمی جدا کند و امروز به دنبال کسب پیروزی برابر شاگردان آقای خاص بود.

بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت در حالی که بهترین بخت را تاتنهام توسط لوکاس مورا ایجاد کرد.

 

 

1470416

 

 

ستاره برزیلی روی پاس دله آلی با گلر واتفورد تک به تک شد ولی نتوانست توپ را از او عبور دهد و سنگربان واتفورد با واکنش به موقع خود تیمش را نجات داد.

 

 

1470412

 

 

در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و دو تیم بارها موقعیت های گلزنی را خلق کردند که سهم تاتنهامی ها بیشتر بود. سون و آلی در دو سه موقعیت می توانستند تیم شان را پیش بیندازند ولی در این راه توفیقی کسب نکردند.

 

 

1470417

 

1470414

 

 

دقیقه 68 بازی شوت سون به بدن داوسون برخورد کرد و تاتنهامی ها اعتقاد به پنالتی داشتند که تصمیم داور توسط وی ای آر تایید شد و کار ادامه یافت.

دو دقیقه بعد شوت بازیکن واتفورد درون محوطه جریمه به دست فرتونگن برخورد کرد و داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد. دینی پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را گاسانیگا به زیبایی مهار کرد تا تاتنهام از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.

 

 

1470413

 

 

دقیقه 92 بازی روی پاس به جلوی اوریه این لاملا بود که تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی توپ را از روی خط برگشت دادند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها