کد خبر : 1662736 | 28 دی 1398 ساعت 18:13 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساخت سری دوم مستند بارسلونا منتفی شد؟

مستند بارسلونا به نام "Matchday" نوامبر گذشته منتشر شد ولی با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبرو نشد.

ساخت سری دوم مستند بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، کمپانی ژاپنی راکوتن یکی از اسپانسرهای باشگاه بارسلونا سال گذشته طرح ساخت مستندی از این باشگاه را مطرح کرد که با موافقت روبرو شد. دوربین ها برای اولین بار به داخل رختکن راه یافتند و از کوچکترین جزئیات فیلم گرفته شد. در سفرهای مختلف داخلی و خارجی این تیم، فیلمبردارها حضور داشتند و هدف این بود که با قهرمانی احتمالی در چمپینونزلیگ، مستندی جذاب تقدیم دوست داران این باشگاه شود ولی شرایط مطابق میل پیش نرفت.

بارسا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در عین ناباوری برابر لیورپول مغلوب شد و از رسیدن به فینال باز ماند. سپس در فینال کوپا دل ری هم بارسا به والنسیا باخت تا فصل تنها با قهرمانی لالیگا به اتمام برسد.

 

 

1470421

 

 

دو ماه پیش و زمانی که از مستند رونمایی شد، هیچ بازیکنی از بارسا و نیز کادر فنی حضور نداشتند. آنها به بخش هایی از این مستند اعتراض داشتند و معتقد بودند که نباید در فیلم گنجانده می شدند. یکی از این صحنه ها به بحث بازیکنان با والورده در اردوی پیش فصل نیویورک بر می گردد. بازیکنان سعی داشتند از سرمربی خود برای رفتن به یک جشن اجازه بگیرند و والورده مخالفت می کرد.

پخش تصاویری از رختکن بارسا پس از شکست 4-0 از لیورپول نیز خبرساز شد. پس از آن بود که بازیکنان اعلام کردند که با ورود دوربین به رختکن و هواپیما مخالف هستند و به این ترتیب ساخت سری دوم این مستند در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و احتمال منتفی شدنش بسیار است.

اکنون باید دید تصمیم نهایی سران بارسلونا در این زمینه چه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها