کد خبر : 1662769 | 28 دی 1398 ساعت 20:24 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 2 - 2 پالاس؛ VAR همچنان دشمن گواردیولاست!

منچسترسیتی در دیداری تماشایی مقابل پالاس 2-2 متوقف شد.

سیتی 2 - 2 پالاس؛ VAR همچنان دشمن گواردیولاست!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد و داور با استناد به VAR یک پنالتی این تیم را برگرداند، در نهایت مقابل پالاس به تساوی 2-2 رضایت داده و دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه سرخیو آگوئرو روی ارسال ضربه ایستگاهی دی بروین به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد.

 

در دقیقه 19 داوید سیلوا با حرکتی انفرادی می توانست گل اول سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه او در آخرین لحظات به تامکنیس برخورد کرد. در اواسط نیمه اول و روی ارسال برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ در مقابل دروازه پالاس صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 39 پالاس بر خلاف جریان بازی به گل رسید. روی ارسال یک ضربه کرنر، ضربه سر گری کیهیل در دهانه دروازه با توسون رسید و او نیز با ضربه سر تکمیل کننده موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1470467

 

1470469

 

در ددقیقه 43 سیتی می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه برناردو سیلوا از وسط محوطه با عکس العمل زیبای گایتا همراه شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 پالاس به پایان برسد.

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست روی پاس عرضی داوید سیلوا به گل تساوی دست یابد، اما ضربه فنی رحیم استرلینگ از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 52 سیتی باز هم موقعیت گلزنی شد، اما حرکت و ضربه برناردو سیلوا از گوشه محوطه با عکس العمل تماشایی گایتا همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی پاس تماشایی و عمقی ویلفرد زاها، توسون می توانست گل دوم پالاس را نیز وارد دروازه سیتی کند، اما ضربه روپای او بین دو مدافع با عکس العمل ادرسون همراه شد.

 

اما حملات سیتی ادامه داد و این تیم در دقیقه 71 بالاخره صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما در نهایت بعد از بازبینی صحنه، تصمیم داور تغییر پیدا کرد و پنالتی سیتی رد شد.

 

در دقیقه 75 ریاض محرز در محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شد و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه گایتا به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 82 سیتی بالاخره به گل رسید. روی ارسال گابریل ژسوس، سرخیو آگوئرو در دهانه دروازه توپ را قطع کرد و موفق شد دروازه گایتا را باز کند.

 

اما حملات سیتی جواب داد و این تیم در دقیقه 87 به گل دوم هم رسید. روی پاس مندی، سرخیو آگوئرو باز یک ضربه تماشایی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه پالاس کند.

 

اما پالاس موفق شد در دقیقه 90 گل تساوی را به ثمر رساند. ویلفرد زاها از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال عرضی او بعد از برخورد به فرناندینیو وارد دروازه ادرسون شد. در ادامه اتفاق خاص دیگری روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها