کد خبر : 1662772 | 28 دی 1398 ساعت 20:25 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 1 - 1 شفیلد؛ آسمان لندن همچنان ابری است!

آرسنال در خانه مقابل شفیلد 1-1 تن به تساوی داد.

آرسنال 1 - 1 شفیلد؛ آسمان لندن همچنان ابری است!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط آرسنال با ورود میکل آرتتا نیز چندان تغییر نکرده و این تیم را در راستای نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر، امشب نیز در خانه در دقایق پایانی دروازه اش را مقابل شفیلد باز شده و به تساوی رضایت داد.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و روی ارسال مسوت اوزیل در همان دقیقه سوم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه په په توسط هندرسون مهار شد. دقایقی بعد و روی توپربایی استیونز و پاس او به موست، شفیلد صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه موست از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

 

در دقیقه 13 و روی پاس لاکازت، په په صاحب موقعیت شد، اما ارسال او با ضربه مارتنیلی همراه شد و توپ از کنار دروازه شفیلد راهی بیرون زمین شد.

 

دقایقی بعد باز هم بازیکنان آرسنال وارد محوطه جریمه شفیلد شدند، اما این بار ضربه گابریل مارتینلی با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

 

1470470

 

اما در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل رو به اتمام است، آرسنال در اوقات اضافی به گل رسید. روی ارسال ساکا از سمت چپ، گابریل مارتینلی در مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق گل اول را به ثمر رساند تا توپچی ها با برتری 0-1 راهی رختکن شوند.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 57 برای شفیلد ایجاد شد. ارسال فلیک و ضربه مک بورنی در آستانه ورود به دروازه آرسنال بود که گرانیت ژاکا توپ را از روی خط به بیرون کشید.

 

دقایقی بعد و روی حرکت خوب په په، آرسنال می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما توپ در آخرین لحظات به لاکازت نرسید و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 73 آرسنال صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب شد، اما ضربه خوب الکساندر لاکازت با اختلاف کمی از کنار دروازه شفیلد به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 83 این شفیلد بود که به گل تساوی دست یافت. روی دفع توپ نه چندان خوب مایتلند نایلز، این فلیک بود که با یک ضربه چکشی از گوشه محوطه موفق شد دروازه برند لنو را باز کند. در ادامه تلاش آرسنال برای زدن گل برتری نتیجه ای نداشت و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها