کد خبر : 1662810 | 29 دی 1398 ساعت 00:27 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه و ابراهیمی بازی کردند، عزت‌اللهی نه

حرکت دیدنی و پاس قلی‌زاده ۳ امتیازی نشد

علی قلی‌زاده در شب تساوی شارلروا برابر یوپن موثر ظاهر شد و یک پاس گل داد.

حرکت دیدنی و پاس قلی‌زاده ۳ امتیازی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی هفته بیست و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در خط میانی و غیبت سعید عزت‌اللهی در فهرست مسابقه، از ساعت ۲۰:۳۰ شنبه شب در کرویگ استادیوم به مصاف شارلروایی رفت که مثل بیشتر دیدارهای این فصل علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را بطور همزمان در ترکیب داشت.

 

علی قلی‌زاده که پس از یک هفته غیبت در ترکیب شارلروا به ترکیب این تیم بازگشته بود، در دقیقه ۵ این مسابقه در جناح چپ زمین صاحب توپ شد که پس از یک حرکت سریع و دریبل استثنایی، توپ را از بین دو بازیکن یوپن و پاهای یوردی آماط عبور داد و یک ارسال کوتاه انجام داد تا ممدو فال گل اول شارلروا را به ثمر رساند.

 

یوپن خیلی زود و در دقیقه ۱۰ نتیجه را جبران کرد و توسط موسونا گل تساوی را به ثمر رساند تا یاران ابراهیمی در بازی خانگی از حریف عقب نباشند.

 

در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل دوم و برتری ثمری نداشت تا دربی لژیونرهای ایرانی شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک با تساوی یک بر یک و بی‌فایده برای دو تیم خاتمه پیدا کند.

تیم یوپن با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و بدون تغییر جایگاه در رده سیزدهم جدول ژوپیر لیگ ماند و یاران قلی‌زاده و رضایی نیز با ان نتیجه ۴۰ امتیازی شدند و همچنان در رتبه دوم ایستادند.

علی قلی‌زاده که پیش از این در این فصل ۳ گل به ثمر رسانده بود، چهارمین پاس گل خود برای شارلروا را برابر یوپن داد تا در رده سوم برترین پاسورهای ژوپیر لیگ قرار بگیرد.

 

امید ابراهیمی برای یوپن و قلی‌زاده و کاوه رضایی برای شارلروا ۹۰ دقیقه در این مسابقه به میدان رفتند و جزو تعویضی‌ها نبودند.

سعید عزت‌اللهی، دیگر بازیکن ایرانی تیم یوپن که در دیدارهای تدارکاتی اخیرشان حضور داشت، برخلاف هفته گذشته ژوپیر لیگ این بار در فهرست تیمش دیده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها