کد خبر : 1662832 | 29 دی 1398 ساعت 09:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش فاوره از هت‌تریک هالند در اولین بازی

لوسین فاوره سرمربی دورتموند بعد از پیروزی 5-3 شاگردانش مقابل آوگسبورگ گفت از هت‌تریک ارلینگ هالند در اولین بازی خود برای دورتموند شگفت‌زده شده است.

ستایش فاوره از هت‌تریک هالند در اولین بازی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در بازی دیروز بوروسیا دورتموند و آوگسبورگ در بوندس‌لیگا، ارلینگ هالند پدیده نروژی تازه پیوسته به این تیم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شد و توانست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم هت‌تریک کرده و سه گل به ثمر برساند، لوسین فاوره از او به عنوان ستاره‌‌ای درخشان یاد کرد و گفت از هت‌تریک او شگفت‌زده شده است.

 

1470603

 

دورتموند به لطف درخشش هالند در حالیکه با نتیجه 3-1 از حریف عقب افتاده بود موفق شد با کامبکی رویایی در نهایت با نتیجه 5-3 به پیروزی برسد. هالند در دقیقه 56 به جای لوکاش پیشک به میدان رفت و 183 ثانیه بعد از ورود به میدان توانست اولین گل خود را به ثمر برساند.

 

فاوره سرمربی دورتموند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" هالند خیلی خوب شروع کرد. او بلافاصله قدرت خود را با دویدنهای سریع به پشت مدافعین حریف نشان داد و سه گل زد که واقعا فوق‌العاده است. او بین خطوط عالی حرکت می‌کند و این در زمان حمله به ما اقتدار می‌دهد. او امروز عالی بود و فوق‌العاده کار کرد".

 

دیدگاه‌ها