کد خبر : 1662856 | 29 دی 1398 ساعت 11:15 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت رئالی‌ها از رکورد زیدان: 91 روز بدون باخت

رئال مادرید با پیروزی دیشب مقابل سویا که با نتیجه 2-1 بدست آمد، رکورد روزهای پیاپی بدون باخت خود در این فصل را به 91 روز بدون باخت رساند.

رضایت رئالی‌ها از رکورد زیدان: 91 روز بدون باخت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در خانه خود برنابئو به مصاف سویا رفت و در یک بازی پرجنجال که چندین بار به دلیل تصمیم‌های پر حرف و حدیث VAR به جنجال کشیده شد موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد تا در پایان هفته بیستم لالیگا با 43 امتیاز صدرنشین لالیگا باشد.

 

1470634

 

اما رئال با این پیروزی رکورد جالبی به ثبت رساند. شاگردان زیدان از روز 19 اکتبر که در مقابل مایورکا شکست خوردند تا کنون در 17 بازی پیاپی بدون شکست بوده‌اند و رکورد پشت سر گذاشتن 91 روز بدون باخت را ثبت کرده‌اند.

 

از آن زمان تا امروز، تیم زین‌الدین زیدان یازده بار در لالیگا بازی کرده، هفت بار به پیروزی رسیده و چهار بار به تساوی رسیده است.

 

با کسب سه امتیاز بازی دیروز حالا کیکه ستین سرمربی بارسلونا و تیم کاتالان به شدت تحت فشار قرار دارد تا در بازی امشب خود به پیروزی رسیده و از نظر امتیازی بار دیگر با رئال برابر شود. بارسایی‌ها تنها در صورت پیروزی است که می‌توانند مثل هفته‌های اخیر به همراه رئال با امتیاز برابر در صدر جدول لالیگا باشند.

 

 

دیدگاه‌ها