کد خبر : 1662917 | 29 دی 1398 ساعت 16:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

فجر شهید سپاسی شیراز 0-0 استقلال خوزستان

لیگ یک/ ادامه تیره‌روزی‌های فجر در لیگ یک

تیم سهراب بختیاری زاده موفق شد در شیراز برابر تیم فجرسپاسی شیراز یک تساوی ارزشمند را کسب کند و امتیازاتش را به عدد 20 برساند.

لیگ یک/ ادامه تیره‌روزی‌های فجر در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال خوزستان و فجر شهیدسپاسی شیراز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

تیم فجر سپاسی در دیدار قبل خود مقابل تیم ته جدولی شهرداری تبریز شکست خورده بود و در این دیدار نیز در خانه برابر آبی ‌های اهواز به تساوی رسید تا جایگاهش در بالای جدول از دست برود و هم اکنون با 34 امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد. البته آنها خوش شانس بودند که مس رفسنجان برابر قشقایی شکست خورد و اختلافشان با این تیم در جدول به عدد پنج رسید.

 

آبی های اهواز نیز که در دیدار خانگی قبلی برابر مس رفسنجان شکست خورده بودند با این تساوی 20امتیازی شدند و در جایگاه چهاردهم جدول باقی ماندند.

 

گفتنی است در این دیدار فجری‌ها یک بار دروازه استقلال خوزستان را باز کردند که البته با اعلام داور، این گل مردود اعلام شد تا تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه برای گلزنی بی‌ثمر باشد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تختی اهواز با پیروزی 1-0 شیرازی‌ها به پایان رسیده بود.

دیدگاه‌ها