کد خبر : 1662920 | 29 دی 1398 ساعت 15:25 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

PSG و رد آخرین پیشنهاد اتلتیکو برای کاوانی

پاری سن ژرمن پیشنهاد جدید اتلتیکو برای جذب ادینسون کاوانی را رد کرد.

PSG و رد آخرین پیشنهاد اتلتیکو برای کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی در تلاش است تا هر طور که شده در نقل و انتقالات زمستانی PSG را ترک کند. در پیش بودن کوپا آمه ریکا و نیمکت نشینی های کاوانی با آمدن مائورو ایکاردی سبب شده تا ستاره اروگوئه ای در صدد ترک باشگاه پاریسی باشد.

جدی ترین خواهان او اتلتیکو است. دیگو سیمئونه به کاوانی وعده حضور ثابت در خط حمله را داده است. باشگاه مادریدی با ضعف عمده در گلزنی روبرو است و کاوانی می تواند بهترین گزینه برای رفع این نقیصه باشد اما مشکل اینجاست که PSG تمایلی برای از دست دادن کاوانی ندارد.

 

 

1470739

 

 

طبق ادعای اکیپ، اتلتیکو روز گذشته پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای به خدمت گرفتن کاوانی ارائه داد که به سرعت رد شد. این نشریه ادعا کرده است که PSG به هیچ قیمتی کاوانی را از دست نخواهد داد و او مجبور است تا پایان فصل در پاریس بماند.

کاوانی از فهرست PSG برای دو بازی اخیر خط خورده و آخرین بار یک هفته پیش تنها 10 دقیقه برابر موناکو بازی کرد. گفته می شود او خودش از توماس توخل سرمربی PSG خواسته تا نامش را خط بزند و از بیم مصدومیت و منتفی شدن انتقالش به اتلتیکو، فعلا و تا پایان مهلت انتقالات زمستانی حاضر به بازی برای PSG نیست.

 

دیدگاه‌ها