کد خبر : 1663366 | 01 بهمن 1398 ساعت 15:49 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید کاوانی از مدیر پی اس جی

حرف های اخیر لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد کاوانی خشم ستاره اروگوئه ای را به دنبال داشت.

عصبانیت شدید کاوانی از مدیر پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اکیپ، ادینسون کاوانی از سه هفته پیش به سران پی اس جی اطلاع داد که خواهان ترک باشگاه است. او که پس از آمدن مائورو ایکاردی جایگاه ثابتش را از دست داده و نیمکت نشین شده است، با پیشنهادات خوبی از اتلتیکو، چلسی و یونایتد روبرو شده و گفته می شود که اولویت او اتلتیکو مادرید است.

 

 

1468102

 

 

چند روز پیش لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی خبر از احتمال تمدید قرارداد کاوانی داد؛ در حالی که باشگاه به این بازیکن پیشنهاد تمدید ارائه نکرده بود. شب گذشته نیز او تایید کرد که کاوانی تقاضای جدایی داده ولی پیشنهادات باید راضی کننده باشد. او تایید کرد که پیشنهاد 10 میلیون یورویی اتلتیکو رده شده است.

همه این اظهارات، خشم کاوانی را به دنبال داشت. اکیپ نوشته است که شخص لئوناردو به کاوانی قول داده بود که برای جدایی او در زمستان مانع تراشی نخواهند کرد اما او حالا زیر حرف خود زده است.

کاوانی درک نمی کند که چرا وقتی شش ماه از اتمام قراردادش باقیمانده و در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، باشگاه حاضر نشده پیشنهاد 10 میلیون یورویی اتلتیکو را قبول کند. گویا اتلتیکو پیشنهادی 15 میلیون یورویی نیز ارائه داده و هنوز پاسخی نگرفته است. بی تردید رد این پیشنهاد، عصبانیت کاوانی را مضاعف نیز خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها