کد خبر : 1662928 | 29 دی 1398 ساعت 16:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

در یک دیدار جنجالی؛ 

لیگ‌یک/ دومین پیروزی پیاپی فکری در ساوه

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با پیروزی 2 بر 1 مقابل شهرداری تبریز به دومین پیروزی پیاپی با محمود فکری دست پیدا کرد.

لیگ‌یک/ دومین پیروزی پیاپی فکری در ساوه 

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های لیگ یک اگر چه به دلیل بارش برف سه دیدار معوقه داشت، ولی 5 دیدار دیگر در شهرهای مختلف طبق برنامه برگزار شدند و در یکی از این مسابقات، تیم فوتبال خوشه طلایی در خانه پذیرای شهرداری تبریز بود که قعرنشین جدول رده بندی مسابقات است تا شاهد دیداری برای بقا و صعود باشیم.


این دیدار برای مربیان دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخودار بود و به همین دلیل بود که پس از گلزنی سجاد اژدر در دقیقه 33 مربی تیم شهرداری تبریز بهاء الدین پناهی به نشانه اعتراض به زمین مسابقه آمد، ولی بازی پس از دقایقی از سر گرفته شد و تیم میهمان موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را به ثمر برساند و با تساوی به رختکن برود.


این دیدار در شرایطی برگزار شد که زمین مسابقه وضعیت مناسبی نداشت و همین موضوع انجام بازی روی زمین را با مشکل مواجه کرده بود؛ با این حال تیم خوشه طلایی که در نیم فصل به سراغ محمود فکری سرمربی نیم فصل اول آلومینیوم اراک رفت و او را جانشین عاشوری کرد، به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی با این چهره بود و در نهایت در دقیقه 83 موفق شد با ارسالی که از سمت راست خط دفاعی شهرداری تبریز انجام داد و با اشتباه مدافعین و گلر تیم میهمان، دروازه شهرداری را برای دومین مرتبه باز کند.


در این دیدار یک بار مربی تیم شهرداری تبریز در نیمه اول وارد زمین و باعث توقف بازی شد و یک بار هم در نیمه دوم سرپرست این تیم به نشانه اعتراض بازی را متوقف کرد.


در پایان با نتیجه ای که در مسابقه ثبت شد، تیم خوشه طلایی 35 امتیازی شد و با توجه به شکست مس رفسنجان به 4 امتیازی صدر جدول رسید و در سوی دیگر شکست چهاردهم طی 20 مسابقه به نام نماینده شهر تبریز ثبت شد تا این تیم همچنان با 10 امتیاز اولین نامزد سقوط به دسته دوم باشد.

 

دیدگاه‌ها