کد خبر : 1662929 | 29 دی 1398 ساعت 16:35 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس از موقعیت به دست آمده استفاده نکرد

لیگ یک/ باخت بد موقع صدرنشین در خانه

مس رفسنجان در هفته بیستم مسابقات لیگ یک باخت بد موقعی را مقابل قشقایی شیراز متحمل شد.

لیگ یک/ باخت بد موقع صدرنشین در خانه

به گزارش "ورزش سه"،  از هفته بیستم مسابقات لیگ یک تیم مس رفسنجان در خانه به مصاف قشقایی شیراز رفت و با قبول شکست 2-1 برابر این تیم شکست تلخی را متحمل شد.

 

مس رفسنجان هفته گذشته در اهواز برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و با یک گل حریف خود را شکست داد اما قشقایی در خانه با دو گل از خوشه طلایی شکست خورد تا ناکام باشد. به همین دلیل هر دو تیم از انگیزه کافی برای برد در این دیدار برخوردار بودند. با شروع بازی شاگردان محمد ربیعی خیلی زود و در نیمه اول توسط حمید گلزاری به گل اول رسیدند تا برنده به رختکن بروند.

 

اما با شروع نیمه اما ورق به سود حریف نه چندان قدرتمند بازگشت. قشقایی در دقیقه 56 توسط حسین حیدری به گل اول دست یافت تا بازی با نتیجه مساوی دنبال شود. در ادامه مس که به دنبال برد و افزایش فاصله امتیاز با گل ریحان بود به حملات خود شدت بخشید که در این بین اسیر ضد حمله شد و در دقیقه 82 گل دوم را دریافت کرد. مرتضی سنجانکی برای قشقایی گل دوم را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و در نهایت برد شیرینی نصیب نماینده استان فارس شد.

 

مس رفسنجان با این باخت 39 امتیازی ماند و رده اول را از دست نداد و منتظر دیدار عقب افتاده گل ریحان و سرخپوشان پاکدشت است. قشقایی نیز با این برد 23 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها