کد خبر : 1662933 | 29 دی 1398 ساعت 22:04 | 101.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرسی سایدی ها رقیب ندارند؛

لیورپول 2 – 0 منچستریونایتد؛ کسی جلودار تیم کلوپ نیست

لیورپول موفق شد در استادیوم آنفلید با نتیجه 0-2 یونایتد را مغلوب کرده و گام بلندی به سوی قهرمانی برادرد.

لیورپول 2 – 0 منچستریونایتد؛ کسی جلودار تیم کلوپ نیست

به گزارش "ورزش سه" به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که تنها یک بار در این فصل موفق به کسب پیروزی نشده اند که به دیدار رفت برابر رقیب دیرینه شان یونایتد باز می گشت، امشب موفق شدند نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با دو گل ویرژیل فن دایک و محمد صلاح، گام بلند دیگری به سمت قهرمانی بردارند.

 

لیورپول بعد از خلق یکی دو موقعت نصفه و نیمه در دقیقه 14 به گل رسید. روی ارسال آرنولد از روی نقطه کرنر، فن دایک با یک ضربه سر تماشایی بالاتر از مدافعان یونایتد موفق به گلزنی شد.

 

1470846

 

1470845

 

دقایقی بعد و روی ارسال عرضی محمد صلاح در محوطه جریمه، روبرتو فرمینو صحب موقعیت گلزنی شد، اما توپ به خوبی روی پای این ستاره برزیلی جفت و جور نشد.

 

در اواخر نیمه اول بود که بالاخره یونایتد نیز روی دروازه لیورپول آفتابی شد، اما ضربه محکم آنتونی مارسیال با اختلاف کمی از کنار دروازه آلیسون به بیرون رفت.

 

در ادامه و روی پاس عرضی مارسیال، پریرا می توانست گل تساوی یونایتد را به ثمر برساند اما او هر چقدر تلاش کرد نتوانست ضربه نهایی را بزند.

 

1470865

 

در دقیقه 45 و روی پاس عمقی هندرسون، سادیو مانه با دروازه یونایتد تک به تک شد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی دخیا با پا همراه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 لیورپول به پایان رسید.

 

لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می توانست به گل دوم دست یابد، اما ارسال عرضی رابرتسون روی پای محمد صلاح جفت و جور نشد و این موقعییت طلایی در شش قدم از دست رفت.

 

1470866

 

در دقیقه 50 لیورپول تا آستانه زدن گل نیز پیش رفت، اما ضربه محکم جوردن هندرسون از فاصله ای نزدیک بعد از واکنش خیره کننده داوید دخیا به دیرک برخورد کرد و در نهایت وارد دروازه نشد.

 

در دقیقه 57 و با ضدحمله یونایتد، فرد پشت محوطه لیورپول صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت. در دقیقه 60 مارسیال بعد از یک و دو با پریرا، در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد این بار فرد خودش در میانه میدان حرکتی انفرادی را آغاز کرده و پشت محوطه لیورپول صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او با عکس العمل آلیسون مواجه شد.

 

در دقیقه 78 و روی پاس مارسیال، این بار میسون گرینوود می توانست زننده گل تساوی یونایتد لقب گیرد، اما مهاجم جوان یونایتد از فاصله ای نزدیک در زدن ضربه نهایی موفق نبود.

 

1470871

 

اما در اوقات اضافی لیورپول به گل دوم دست یافت. با پاس آلیسون، محمد صلاح در شرایطی که مدافعان یونایتد برای زدن گل تساوی پیش کشیده بودند، با دروازه این تیم تک به تک شد و با یک ضربه زمینی گل دوم را به ثمر رساند تا لیورپول 0-2 یونایتد را مغلوب کند.

 

دقیقه 90+3: پایان بازی و یک شکست دیگر برای منچستر. لیورپول یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد!

 

90+2: این هم از گل دوم و این بار ه مردود اعلام نشد! در ضد حمله صلاح توپ را از میانه میدان گرفت و پیش روی کرد و دروازه را باز کرد تا گل دوم را خودش به زیبایی بزند.

 

دقیقه 81: با حضور خوان ماتا تیم منچستر فرم هجومی تری به خود گرفته اما از موقعیت سازی ناکام هستند.

 

دقیقه 65: یک بار دیگر آلیسون به زیبایی دروازه لیورپول را نجات داد.

 

دقیقه 59: یک دوی بازیکنان منچستر به موقعیت فوق العاده برای مارسیال ختم شد ولی این ضربه هم تبدیل به گل نشد.

 

دقیقه 57: فرد با حرکت فردی توپ را جلو برد و شوت خود را هم زد اما ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 45: پایان نیمه اول با پیروزی یک گله لیورپول. فن دایک گل سرخپوشان را زد.

 

دقیقه 44: در آخرین دقیقه از نیمه دوم، این ده خیا بود که بار دیگر دروازه منچستر را نجات داد و اجازه گلزنی را به مانه نداد.

 

دقیقه 43: شوت آرام پریرا را آلیسون گرفت.

 

دقیقه 41: موقعیت بسیاااااااااااااار خطرناک برای منچستر! این بار مارسیال فرستاد و وان بیساکا پاس داد اما پریرا یک قدم کم آورد تا دروازه آلیسون بسته بماند.

 

دقیقه 40: شوت آنتونی مارسیال با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

دقیقه 35: حرکت ترکیبی فوق العاده بازیکنان لیورپول در نهایت به ضربه واینالدوم ختم و تبدیل به گل شد اما داور لحظاتی پس از گل، آفساید گرفت.

 

دقیقه 26: این بار حرکت محمد صلاح منجر به موقعیت سازی شد. او پاس خوبی را ارسال کرد اما ضربه فیرمینو راهی به دروازه نیافت و به بیرون رفت.

 

دقیقه 25: پاوسن پس از ارتباط با تیم ویدیویی داوری، این گل را مردود اعلام کرد. لحظاتی پیش از گل، فن دایک روی ده خیا خطا کرده بود.

 

دقیقه 24: گللللللللللللل! یک گل تماشایی با ضربه فیرمینو. در حالی که بازیکنان منچستر در حال اعتراض هستند، فیرمینو در گوشه ای از زمین خوشحالی می کند.

 

دقیقه 23: پاس فیرمینو با اشتباه مدافع لیورپول به مانه رسید و او تک به تک شد اما شاو خود را به این بازیکن رساند و اجازه نداد گلزنی کند.

 

1470840

 

دقیقه 14: گگلللللللللللللللل! ارسال دیدنی آرنولد از روی نقطه کرنر با ضربه سر فن دایک همراه شد تا دروازه داوید ده خیا خیلی زود باز شود.

 

دقیقه 10: سانتر بازیکنان لیورپول روی دروازه منچستریونایتد با ضربه سر سادیو مانه از روی نقطه پنالتی همراه شود اما توپ به بیرون رفت.

 

1470838

 

دقیقه 9: برخورد شدید ماتیچ با واینالدوم باعث شد تا او کارت زرد بگیرد و واینالدوم نیز آسیب ببیند.

 

19:05-ترکیب اصلی لیورپول و منچستر یونایتد اعلام شد

 

لیورپول: آلیسون،  آرنولد، گومز، فن دایک، رابرتسون، واینالدوم، هندرسون، چمبرلین، مانه، صلاح، فیرمینو

 

1470797

 

 

منچستریونایتد: دخیا، ون بیساکا، لیندلوف، مگوایر، شاو، ویلیامز، ماتیچ، فرد، پریرا، جیمز، مارسیال

 

 

1470798

 

 

18:34- توئیت جالب یکی از کاربران لیورپولی: آخرین باری که یونایتد در آنفیلد به پیروزی رسید، سادیو مانه در سنگال چای فروش بود.

 

 

1470791

 

18:05- ترکیب منتخب دو تیم از نگاه ESPN و هو اسکورد

 

 

1470774

 

 

1470775

 

17:39- مارکوس راشفورد در این فصل بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده است و بهترین آمار های تیمش را به جای گذاشته است. حضور او در بازی امشب در حاله ای از ابهام قرار دارد اما در صورت بازی کردن می توان از این مهاجم انگلیسی به عنوان خطرناک ترین بازیکن شیاطین سرخ یاد کرد.

 

 

1470766

 

 

17:37- شیاطین سرخ سال 2004 مسبب پایان روزهای شکست ناپذیری آرسنال بعد از 49 بازی بدون باخت شدند و یک سال بعد هم همین کار را با چلسی انجام دادند که در 40 بازی‌اش در لیگ برتر تن به شکست نداده بود. این می‌تواند نشانه‌ای نگران کننده برای تیم کلوپ باشد.

 

17:25- لیورپول با احتساب بازی‌های فصل گذشته‌اش، اکنون 38 بازی متوالی بدون باخت در لیگ برتر انجام داده است که طولانی‌ترین روند در تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

 

17:12- دو تیم تا به حال 169 بار برابر یکدیگر قرار گرفته اند که 54 پیروزی سهم لیورپول، 49 تساوی و 66 برد سهم منچستریونایتد بوده است.

 

 

1470761

 

16:56- شیاطین سرخ در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل لیورپول تنها 34 درصد مالکیت توپ داشته است. آماری که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

 

16:54- منچستریونایتد در 5 بازی اخیر لیگ برتری خود تنها 10 شوت وارد دروازه حریفان خود کرده است.

 

16:52- در بین 31 تیمی که یورگن کلوپ کلوپ بیشتر از 10 بار مقابل آنها قرار گرفته، کمترین درصد پیروزی تیم های او مقابل منچستریونایتد بوده است یعنی تنها 20 درصد

 

 

1470279

 

 

16:50- لیورپول بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد شکست خورده است. قرمزهای آنفیلد تا به حال 28 باز از یونایتد شکست خورده اند.

 

16:48- بیش از 1000 روز از شکست آخرین شکست لیورپول در آنفیلد می گذرد.

 

16:44- در یازده تقابل اخیر دو تیم پنج برد منچستریونایتد، پنج تساوی و تنها یک پیروزی لیوروپول حاصل کار دو تیم بوده است.

.

16:40- لیورپول برای اولین بار از سال 1990، هنگامی میزبان منچستریونایتد است که هفته را با صدرنشینی آغاز می کند. در سال 1990، لیورپول با هدایت کنی داگلیش شیاطین سرخ را در آنفیلد با نتیجه 4-0 شکست داد.

دیدگاه‌ها