کد خبر : 1662941 | 29 دی 1398 ساعت 17:07 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از انتخاب چهاردهم تیم دوران بازیگری!

حاتمی: می‌خواستم تجربه متفاوتی داشته باشم

مهاجم سابق نفت مسجد سلیمان با انتخاب بادران از اهدافش برای صعود به لیگ برتر با این تیم می‌گوید.

حاتمی: می‌خواستم تجربه متفاوتی داشته باشم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی که در بیشتر تیم‌های لیگ برتری سابقه حضور دارد و به عنوان بازیکن تیم‌های سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، استقلال، پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان، فولاد خوزستان، ملوان، صبای قم، راه آهن شناخته می‌شود، در دومین تجربه حضورش در لیگ آزادگان و بعد از تیم گل ریحان البرز، اکنون به بادران تهران پیوسته است.


او درباره این انتخاب خود می‌گوید: بعد از صحبت‌هایی که با آقای فرهاد کاظمی داشتم تصمیم گرفتم که در نیم فصل دوم در خدمت این تیم باشم و امیدوارم بتوانم نتایج خوبی را داشته باشیم. فرهاد کاظمی مربی است که نیاز به صحبت کردن در موردش نیست زیرا عملکرد و کارنامه‌اش گویای همه چیز است.

 

حاتمی درباره تغییرات مداوم در تیم‌هایی که در آن بازی می‌کند گفت: کلا دوست دارم شرایط متفاوتی را تجربه کنم در حال حاضر شرایط بادران از همه تیم‌هایی که برایم پیغام فرستاده بودند بهتر بود و به همین دلیل صلاح را در این دیدم که به لیگ یک بپیوندم. تمام تلاش ما این است که بادران یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشد.

 

مهاجم بادران درباره دلیل جدایی از نفت مسجد سلیمان نیز گفت: شرایط این تیم بد نبود و خاطرات خوبی را هم از حضورم در مسجد سلیمان دارم اما همانطور که گفتم دوست داشتم یک شرایط جدید را تجربه کنم.

دیدگاه‌ها