کد خبر : 1662974 | 29 دی 1398 ساعت 18:55 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر عجیب برای مهاجم بلژیکی چلسی

میچی باتشوایی مهاجم بلژیکی چلسی ممکن است به دلیل عدم پرداخت نفقه دخترش، با جریمه سنگینی مواجه شود.

دردسر عجیب برای مهاجم بلژیکی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، میچی باتشوایی که حدود 100 هزار پوند در هفته از باشگاه چلسی دستمزد می گیرد، پیش از این به صورت ماهانه هزینه هایی را به "گیته فن در الست"، نامزد سابقش برای نگهداری دخترش پرداخت می کرد. با این حال گفته می شود که این بازیکن دو پرداخت 2067 پوندی را در دو ماه اخیر انجام نداده و پیش از آن نیز در پرداخت این مبلغ تاخیر داشته است.

 

 

Image result for ‫میچی باتشوایی‬‎

 

 

نامزد سابق این بازیکن که 26 سال دارد نیز به همین دلیل تصمیم گرفته که از او شکایت کند. عدم پرداخت دو نفقه در قانون بلژیک می تواند به معنای رها کردن خانواده و فرزندان باشد. در صورتی که نامزد باتشوایی بتواند اتهام او را ثابت کند و دادگاه این بازیکن را مقصر بشناسد، جریمه او 6 ماه حبس و پرداخت مبلغی سنگین خواهد بود. هرچند وکیل بازیکن تیم ملی بلژیک مدعی شده که در حال حاضر پرداختی های نفقه دختر او به روز شده است.

او معتقد است که نمایندگان این بازیکن در پرداخت این مبلغ تعلل کرده اند و تقصیری متوجه شخص او نیست. این در حالی است که باتشوایی پیش از این ادعا کرده بود که پدر این دختر نیست اما دادگاه رای دیگری داد و حالا نیز انتظار می رود در جلسه ماه آینده، قاضی محکومیتی را برای او در نظر بگیرد. 

دیدگاه‌ها