کد خبر : 1663052 | 30 دی 1398 ساعت 10:37 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکوه تماشاگران گیلانی در روز بارانی (عکس)

در یک روز بارانی استادیوم سردار جنگل رشت مملو از تماشاگران دو تیم داماش و ملوان شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، این حضور در شرایطی که دو تیم به خصوص ملوان شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر ندارند نشان دهنده علاقمندی گیلانی ها به دو تیم داماش و ملوان است. آنها در یک روز بارانی ایستاده و با چتر به تماشای دربی بزرگ گیلان نشستند و در جریان بازی هم یک دقیقه هم ساکت نبودند. به ویژه تماشاگران تیم داماش.

 

داماش گیلان که به عنوان تیم دسته دومی به فینال جام حذفی کشور هم راه پیدا کرده بود این فصل با خرید امتیاز وارد رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شد و اینروزها با مربیگری مازیار ربیعی فر که در گذشته از بازیکنان این تیم بوده به دنبال بازگشت به روزهای خوب به خصوص حضور در لیگ برتر است. ملوان هم در نیمه دوم جدول برای دفاع از اعتبار و حیثیت خود می جنگد. با توجه به کمک های مالی سازمان منظقه آزاد به تیم ملوان به نظر می رسد این تیم در دور برگشت بازی ها شرایط بهتری پیدا کند.

 

داماش و ملوان با پشتوانه تماشاگر به طور حتم می توانند مسیر موفقیت را به سرعت طی کنند و حتی درلیگ برتر ماندگار شوند اما مشکلات مالی به این دو تیم اجازه بلندپروازی را نمی دهد و این دو تیم به جای اینکه بیشتر دغدغه صعود داشته باشند با دغدغه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و با اینکه بیشتر تیم های فوتبال ایران از منابع مالی ارتزاق می کنند این دو تیم از امکانات دولتی بی بهره اند! و ردیف بودجه مشخصی برای حضور در بازی ها ندارند.

 

بازی داماش و ملوان اگر چه گلی به همراه نداشت اما شکوه تماشاگران روی سکوها آنهم در روز بارانی یک روز باشکوه را برای فوتبال گیلان رقم زد.

 

1470943

 

1470944

 

1470945

 

1470946

دیدگاه‌ها