کد خبر : 1663071 | 30 دی 1398 ساعت 11:49 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل یحیی با آلترناتیو جدید نیمکت پرسپولیس

تیم پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

تقابل یحیی با آلترناتیو جدید نیمکت پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که جدایی گابریل کالدرون قطعی شد، نام های متعددی در اطراف باشگاه پرسپولیس برای نیمکت این تیم وجود داشتند که یحیی گل محمدی و مهدی تارتار، جدی تر از بقیه بودند. گل محمدی باتوجه به سوابق بسیار خوب خود، گزینه محبوب هواداران نیز بود اما حضور مهدی تارتار تعجب بسیاری را به همراه داشت؛ حال این دو در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 

تارتار که روزگاری در تیم پرسپولیس حضور داشت، این فصل توانست نفت مسجدسلیمان را متحول کند و به جمع تیم های بالای جدول بیاورد. او حتی پرسپولیس را هم شکست داد و همین نتایج در کنار عدم توانایی برای جذب سرمربی خارجی، باعث شد تا او یکی از گزینه های سرخپوشان تهرانی باشد.

 

در این بین حتی گفته می‌شد که وی بندی در قراردادش دارد که می‌تواند برای حضور در پرسپولیس، بدون مشکل از نفت مسجدسلیمان جدا شود. اما سرانجام نیمکت قرمزها به یحیی گل محمدی باتجربه و موفق رسید و حالا در نخستین روزهای مربیگری در پرسپولیس، یحیی و تارتار به یکدیگر رسیده اند.

 

این دو امروز تقابلی جذاب در مقابل هم خواهند داشت. گل محمدی در اولین روز مربیگری در پرسپولیس، در یک بازی دوستانه برابر بادران تیمش را هدایت کرد اما حالا پس از چند جلسه تمرینی، شرایط بهتری را خواهد داشت و باید دید در این بازی کدام نفرات را به میدان خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها