کد خبر : 1663081 | 30 دی 1398 ساعت 12:19 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: AFC حق ندارد اینطور درباره ایران قضاوت کند

راهکار رییس والیبال برای بازگشت میزبانی فوتبال

رییس فدراسیون والیبال می گوید تصمیم 4 باشگاه ایرانی درباره انصراف از لیگ قهرمانان آسیا درست است.

راهکار رییس والیبال برای بازگشت میزبانی فوتبال

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره منع تیم های ایرانی فوتبال از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما در شرایط کنونی شاهد آن هستیم که در کشور عربستان هر لحظه احتمال اینکه موشکی برخورد کند، بمبارانی انجام شود... اما این مساله انگار از نظر AFC مشکلی ندارد! در سایر کشورها مثل عراق، پاکستان و... هم وضعیت امنیتی به مراتب بدتری نسبت به ایران وجود دارد. ایران در طول تاریخ مثل الان امن نبوده و شرایط قدرتمندی در این خصوص داریم. منتهی لابی هایی که عربستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس انجام می دهند عرصه را به ما تنگ می کند.


وی ادامه داد: الان 4 باشگاه ما با جدیت ایستادند و به مسئولان آنها هم خسته نباشید می گوییم. ما چاره ای جز این نداریم که برای عزت مان تلاش کنیم. البته در کنار آن باید از ظرفیت های دیپلماسی نیز استفاده کنیم و حق کشورمان را بگیریم. ای اف سی حق ندارد اینطور درباره ایران قضاوت کند. باید مبنای حقوقی و مستندات لازم در این خصوص مشخص باشد.


داورزنی همچنین گفت: البته من اظهارنظری را از آقای شیخ سلمان دیدم که گفته بررسی خواهند کرد تا مجددا رای را تغییر بدهند. فکر می کنم با همبستگی که ملت بزرگ ما و ارگان های ما وجود دارد، از طریق دیپلماسی ورزش این امر برگردد. ما پای عزت کشورمان ایستادیم و به ذلت تن نخواهیم داد.

دیدگاه‌ها