کد خبر : 1663085 | 30 دی 1398 ساعت 12:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض گرانادا: داوری همیشه به نفع بارسا است

بازیکنان و کادر فنی گرانادا که دیروز در مقابل بارسلونا 1-0 شکست خوردند به شدت به داوری مسابقه اعتراض کرده و مدعی شدند داوری‌ها همیشه به نفع بارسلونا بوده است.

اعتراض گرانادا: داوری همیشه به نفع بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، گرانادا دیروز در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا رفته و با تک‌گل لیونل مسی با نتیجه 1-0 از این تیم شکست خورد. ولی بعد از بازی بازیکنان و کادر فنی گرانادا اعتراض‌های شدیدی به داوری مسابقه داشته و مدعی شدند وضعیت همیشه بر این منوال بوده و داوری‌ها همواره به نفع بارسلونا بوده است.

 

با وجود اینکه در این بازی حاکمیت مطلق توپ و میدان در اختیار بارسا بود ولی گرانادا در طول مسابقه دفاع خوب و منسجمی به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسید می‌تواند با کسب یک تساوی از نوکمپ به خانه برگردد. تا اینکه در دقیقه 69 بازی بازیکن این تیم سانچس کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین اخراج شد و در ادامه گل بارسا به ثمر رسید. این اخراج با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی گرانادا همراه شد.

 

1470986

 

فولکویر مدافع گرانادا بعد از بازی در این باره گفت:" ما هر وقت به نوکمپ می‌‌آییم اوضاع از همین قرار است. ما رقابت می‌کنیم و می‌جنگیم ولی داورها اجازه نمی‌دهند نتیجه بگیریم".

 

این مدافع گرانادا در ادامه گفت:" هر وقت داور شک داشته باشد بدون کوچکترین تردیدی به نفع بارسا سوت می‌زند. آنها به ما تیمهای کوچکتر می‌خندند و سرمان را می‌برند".

 

سرمربی گرانادا با لحنی دیپلماتیک‌تر در این باره گفت:" ما نمی‌خواهیم به این مسائل بپردازیم ولی کارت قرمزی که بازیکن ما گرفت خیلی سختگیرانه بود. آنها می‌توانند هر تیمی را شکست دهند چون کیفیت دارند ولی تصمیم داور روی آن صحنه خیلی سخت‌گیرانه بود. به خصوص به این خاطر که آرتورو ویدال هیچ تنبیهی نشد".

 

دیدگاه‌ها