کد خبر : 1663096 | 30 دی 1398 ساعت 13:47 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

حملات تند گری نویل به نایب‌رئیس یونایتد

چرا وودوارد از منچستریونایتد اخراج نمی‌شود؟

بعد از شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول، گری نویل اسطوره باشگاه گفت نمی‌داند چرا مالکین باشگاه نایب‌رئیس یونایتد، اد وودوارد را به دلیل اشتباه‌های بزرگ در نقل و انتقالات اخراج نکرده‌اند.

چرا وودوارد از منچستریونایتد اخراج نمی‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول که دیشب اتفاق افتاد پس‌لرز‌هایی در این باشگاه داشته است. گری نویل یکی از اسطوره‌های یونایتد بعد از این باخت حملات تندی به اد وودوارد، نایب‌رئیس و خانواده گلیزر، مالکین باشگاه کرد و گفت نمی‌داند چرا با وجود اشتباهات بزرگ وودوارد در نقل و انتقالات، گلیزرها او را اخراج نکرده‌اند.

 

1471001

 

نمایش ضعیف و ناامیدکننده یونایتد در مقابل لیورپول کافی بود تا گری نویل را به اعتراض تند به مدیریت کلان باشگاه وادار کند. نویل که در دوران 19 ساله حضورش در یونایتد با این تیم 20 جام بدست آورده لبه تیز انتقاداتش را به سمت اد وودوارد گرفت و گفت او باید مدتها پیش اخراج می‌شده و حتی همین حالا هم باید سریعتر از این باشگاه اخراج شود.

 

1470998

 

گری نویل به شبکه اسکای گفت:" باورم نمی‌شود با توجه به میزان سرمایه‌گذاری‌هایی که در شش هفت سال گذشته در این تیم شده در نهایت در زمین با چنین نتیجه‌ای مواجه باشیم. این نباید نتیجه آن همه سرمایه‌گذاری باشد".

 

1470999

 

اسطوره یونایتد در ادامه گفت:" من نمی‌توانم مالکین باشگاه را عوض کنم. هیچکس نمی‌تواند. ولی می‌توانم این را بگویم که واقعا نمی‌فهمم مالکین باشگاه چرا به مدیریتی وفادار است که از زمان سر الکس فرگوسن دیگر نتوانسته تیمی ساخته و پرداخته کند که بتواند در همان حد و اندازه باشد. این وضعیت باید هر چه سریعتر تغییر کند".

 

دیدگاه‌ها