کد خبر : 1663124 | 30 دی 1398 ساعت 15:26 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم ادامه دار پرسپولیس مقابل نفت مسجد

یحیی گل محمدی در اولین حضور خود روی نیمکت پرسپولیس در دیدار تدارکاتی به تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان رضایت داد.

طلسم ادامه دار پرسپولیس مقابل نفت مسجد 

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در راستای آماده سازی خود برای نیم فصل دوم، در دیدار تدارکاتی عصر امروز به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت داد.


شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا به مصاف رقیب خود رفتند.


در نیمه اول این دیدار که با تساوی یک – یک به پایان رسید، وحید امیری در دقیقه 36 موفق شد از پاس عمقی مهدی ترابی برای به تساوی کشاندن بازی سود ببرد و گل دقیقه 8 نفت مسجد سلیمان را که عماد میرجوان روی پاس حسین ابراهیمی به ثمر رسانده بود را پاسخ دادند.


در نیمه دوم، پرسپولیس با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، محمد نادری، محمد حسینی، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، بشار رسن، امید عالیشاه، امیر روستایی و مهدی عبدی به زمین رفت.


در دقیقه 60 روی حرکت بازیکنان نفت مسجد سلیمان و شوت زمینی مهاجم این تیم، دروازه پرسپولیس تهدید شد که رادوشِویچ توپ را از کنج دروازه در اختیار گرفت.


در دقیقه 63 اشتباه بازیکنان پرسپولیس در یارگیری باعث شد که مهاجم نفت با رادو تک به تک شود که این توپ را هم بوژیدار توانست از حریف مهار کند.


در دقیقه 70 پاس در عمق کنعانی‌زادگان به روستایی رسید که ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه مکانی به بیرون رفت.

 

در شرایطی که پرسپولیس تاکنون در دیدارهای رسمی و تدارکاتی خود مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی دست نیافته و آخرین بازی رسمی دو تیم نیز در دور رفت لیگ با شکست شاگردان کالدرون خاتمه یافته بود، این بازی نیز با تساوی همراه شد تا طلسم سرخپوشان برابر این حریف ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها