کد خبر : 1663139 | 30 دی 1398 ساعت 16:18 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

دانی فان دی بیک:

کارم با رئال تمام نشده؛ قراردادی امضا نکرده ام

ستاره جوان باشگاه آژاکس ادعای نشریه دی تلگراف هلند مبنی بر امضای پیش قرارداد با رئال را رد کرد.

کارم با رئال تمام نشده؛ قراردادی امضا نکرده ام

به گزارش"ورزش سه"، دانی فان دی بیک یکی از ستاره های آژاکس در فصل گذشته بود. او پس از درخشش فوق تصور خود تابستان مورد توجه رئال مادرید قرار گرفت اما در نهایت این انتقال نهایی نشد. در همان مقطع گفته شد که رئال به درخواست زیدان جذب این بازیکن را یک سال به تاخیر انداخته است.

 

 

1467969

 

 

هفته گذشته والنتین دریسن مدیر بخش فوتبال نشریه دی تلگراف هلند ادعای جالبی در مورد فان دی بیک مطرح کرد. او در پاسخ به سوالی در مورد آینده این بازیکن گفت:« یک چیز را می توانم به شما بگویم و آن این است که فان دی بیک نه زمستان و نه تابستان به منچستریونایتد نخواهد رفت. او تا پایان فصل در آژاکس خواهد ماند و سپس راهی رئال می شود. قرارداد او امضا شده و انتقالش به رئال قطعی است.»

 

فان دی بیک در پایان بازی شب گذشته آژاکس برابر اسپارتا روتردام و در پاسخ به سوالی در مورد این ادعا گفت:« خیر، هیچ چیز رسمی نیست و هیچ قراردادی با رئال امضا نکرده ام. از تابستان تا الان اتفاق جدیدی رخ نداده است و بر خلاف شایعات، کار انتقالم به رئال تمام شده نیست.»

 

فان دی بیک که مورد توجه منچستریونایتد نیز قرار دارد، در مورد اولویتش برای آینده گفت:« رئال یا یونایتد؟ هر دو باشگاه های بزرگی هستند. همانطور که همیشه گفته ام، آژاکس هم باشگاه بزرگی است. هیچ انتخابی در حال حاضر ندارم ولی می دانم که اتفاقات خوبی در راه است.»

 

 

1456956

دیدگاه‌ها