کد خبر : 1663143 | 30 دی 1398 ساعت 16:26 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

بادران یک- رایکا یک؛

لیگ یک/ ۲ گل بعد از ۹۰ برای رایکا و بادران!

بادران نتوانست شرایط خود را برابر تیم پایین جدولی رایکا بهتر کند و به تساوی یک بر یک رضایت داد.

لیگ یک/ ۲ گل بعد از ۹۰ برای رایکا و بادران!

به گزارش "ورزش سه"، سه مسابقه باقی مانده از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه برگزار شد که طی آن، تیم بادران تهران در ورزشگاه غدیر میزبان تیم رایکا بابل بود.

 

محمدعلی نعمتی، مصطفی ناییج‌پور، پویا اسدی، حمیدرضا علی‌عسگر، داود رجبی، امیر میربزرگی، حسین کریمی، ایمان غلامی، محمد رحمتی، مهدی نیایش‌پور و کریم اسلامی ۱۱ بازیکنی بودند که در ترکیب ابتدایی تیم بادران تهران مقابل رایکا حضور داشتند.

علی نظرمحمدی نیز تیم رایکا را با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، جواد شفیعی، رضا نبی‌زاده، میلاد باقری، محسن آقایی، امین رضایی، سعید حیدری، امیرحسین یحیی‌زاده، کریم احمدی، مهدی ایزدی، محمدجواد محمدی مقابل بادران به زمین فرستاد.

بادران که در صورت پیروزی مقابل رایکا می‌توانست در امتیاز ۳۱ با تیم آلومینیوم اراک برابر شود و تا حدودی شرایط خود را بهبود ببخشد، به تساوی یک بر یک خانگی مقابل رایکا رده هفدهمی رضایت داد تا ۲۹ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در جایگاه هشتم جدول قرار بگیرد.

 

در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه ۴+۹۰ امیرحسین یحیی‌زاده برای رایکا بابل موفق به گلزنی شد تا تیم پایین جدولی درآستانه برتری قرار بگیرد ولی بادران توانست در دقیقه ۷+۹۰ با گل محمد رحمتی از شکست نجات پیدا کند و به تساوی برسد.

 

البته این تساوی برای رایکا تا حدود زیادی ارزشمند بود چراکه با وجود عدم تغییر جایگاه هفدهمی آنها، امتیازشان را با استقلال خوزستان به ۳، سپیدرود رشت ۲ و با ملوان به یک امتیاز کاهش داد.

دیدگاه‌ها