کد خبر : 1663152 | 30 دی 1398 ساعت 17:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی: عنایتی حرفی زد که جوابش را گرفت

سرمربی گل ریحان البرز با انتقاد از عملکرد فنی تیم سرخپوشان مدعی شد که آنها با قطع چندین باره بازی به دنبال ضدفوتبال بودند.

نصرتی: عنایتی حرفی زد که جوابش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار گل ریحان و سرخپوشان تهران با حواشی زیادی همراه بود و در نهایت نیز با تساوی خاتمه یافت. با این حال مهمترین حاشیه این بازی مربوط به درگیری رضا عنایتی و محمد نصرتی، سرمربیان دو تیم بود که با اخراج از نیمکت همراه شد.


محمد نصرتی که در این بازی از زمین اخراج شده بود، در اقدامی عجیب همانند رضا عنایتی در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش گفت: فرصت های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم و متاسفانه دو امتیاز را مفت از دست دادیم. می دانید چه شده؟ الان تمام تیم‌ها می خواهند بیایند خودشان را به ما ثابت کنند و اولین باخت را به ما تحمیل کنند و انگیزه بالایی مقابل ما دارند. در هفته جاری صحبت های زیادی با بچه ها داشتیم و باید از این سکوی پرتاب سود ببریم.


سرمربی گل ریحان با انتقاد از شیوه تاکتیکی حریف گفت: مهمترین مساله این بود که بازی جریان عادی خود را دنبال نمی کرد؛ تا بازی می خواست روند عادی داشته باشد یا آنها می افتادند یا داور سوت می زد. شما بازی های خارجی را ببینید مثلا منچستر و لیورپول حداقل 80 دقیقه مفید و در جریان بازی است اما در بازی اینجا فکر نکنم از 98 دقیقه 15 دقیقه هم جریان مفید بازی باشد.

 


نصرتی درباره درگیری لفظی اش با عنایتی که منجر به اخراج هر دو طرف شد اینطور توضیح داد: ایشان یک چیزی گفتند که من جوابش را دادم. فکر کنم داور چهارم هم اشتباه کرد چرا که ایشان شروع کننده بود و باید کارت قرمز می گرفت. با داور چهارم صحبت می کردم که آقای عنایتی فکر کردند مخاطب من ایشان هستند که حرفی زدند و جوابش را دادم. در صورتی که ایشان شروع کننده بود و من با داور چهارم صحبت می کردم.

 

دیدگاه‌ها