کد خبر : 1663157 | 30 دی 1398 ساعت 17:03 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

نود یک- آلومینیوم یک؛

لیگ یک/ بازی پنالتی‌ها برنده نداشت

نود ارومیه برای دومین بازی پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند و برابر آلومینیوم متوقف شد.

لیگ یک/ بازی پنالتی‌ها برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ یک فوتبال، تیم نود ارومیه از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی میزبان تیم آلومینیوم اراک و شاگردان رسول خطیبی بود.

 

سیدرسول حسینی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، مهدی محمدی، وحید نعمتی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، سید محمد ابوترابی، آرمین مصطفوی و امید رضایی بازیکنانی بودند که با نظر وحید بیاتلو در ترکیب نود برابر آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

رسول خطیبی نیز تیمش را با ترکیب سجاد بیرانوند، رامتین سلیمان‌زاده، محمد شاه‌محمدی، امیرحسین جدی، میثم مجیدی، عباس یحیی‌بیگی، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل، میثم آقایی و سعید خردمند برابر نود ارومیه به زمین فرستاد.

 

نود ارومیه در دقیقه ۱۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرشاد اسدی آن را تبدیل به گل کرد، اما در دقیقه ۳۹ هم آلومینیوم اراک به یک پنالتی رسید که میثم مجیدی از این فرصت نهایت استفاده را بُرد و کار را به تساوی کشید.

آلومینیوم اراک که در سه دیدار اخیرش با حضور رسول خطیبی به دو پیروزی و یک تساوی رسیده بود، امروز هم تلاش کرد تا در ارومیه به یک برد دیگر برسد ولی در نهایت به تساوی یک بر یک مقابل تیم نود رضایت داد تا تنها صاحب یک امتیاز شود.

 

نود که برای دومین بازی پیاپی فرصت رقابت با بالانشینان را از دست داد و نتوانست به پیروزی دست پیدا کند، با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد تا با دو امتیاز کمتر نسبت به گل ریحان البرز در رده سوم جدول بایستد و آلومینیوم اراک نیز با این تساوی با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها