کد خبر : 1663182 | 30 دی 1398 ساعت 18:05 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایران برای حضور در لیگ قهرمانان تضمین می‌خواهد

نمایندگان چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان، با توجه به اعلام کنفدراسیون آسیا، به دنبال دریافت تضمین لازم برای انجام دیدارهای برگشت در خانه هستند.

ایران برای حضور در لیگ قهرمانان تضمین می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انجام دیدارهای نمایندگان ایران در کشور ثالث، اکنون بحث نهایی در این خصوص طی جلسات اخیر در شرایطی دنبال شده که نمایندگان این چهار تیم در آخرین بحث خود به دنبال دریافت تضمین لازم برای میزبانی دیدارهای برگشت مرحله گروهی هستند.

 

طبق آخرین صحبت‌هایی که صورت گرفته، دیدارهای مرحله پلی آف در کشور ثالث انجام خواهد شد و دو نماینده ایران در این مرحله (استقلال و شهرخودرو)، باید در کشور دیگری میزبان رقبای خود باشند. در ادامه نیز نمایندگان ایران در مرحله گروهی دیدارهای دور رفت خود را در خانه حریفان برگزار خواهند کرد و در بازی برگشت میزبان رقبا خواهند بود.

 

موضوعی که در جلسه امروز میان مدیرعاملان و نمایندگان چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگان این چهار تیم خواهان دریافت تضمین لازم در زمینه انجام میزبانی بازی‌های برگشت شده‌اند. موضوعی که اکنون مورد بررسی قرار گرفته و آنها نمی‌خواهند در صورت حضور در این رقابت‌ها در مرحله برگشت نیز با همان رای قبلی، در کشور ثالث، میزبانی رقبا را عهده‌دار باشند.

 

دیدگاه‌ها