کد خبر : 1663340 | 01 بهمن 1398 ساعت 13:57 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

یان رایت:

آرسنال کار سختی برای حفظ مارتینلی خواهد داشت

یان رایت، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که در صورت ادامه روند فوق العاده گابریل مارتینلی، کار آرسنال برای حفظ او دشوار خواهد بود.

آرسنال کار سختی برای حفظ مارتینلی خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی 18 ساله در تابستان 2019 پا به لیگ برتر انگلیس و باشگاه آرسنال گذاشت. او طی هفته های اخیر نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه داده و به نظر می رسد که سرمربی جدید آرسنال یعنی میکل آرتتا نیز علاقه زیادی به جذب این جوان برزیلی داشته باشد. مارتینلی تا به اینجا 9 گل برای توپچی ها به ثمر رسانده و حالا به یک بازیکن کلیدی  برای این تیم تبدیل شده است.

 

اسطوره آرسنال اما معتقد است که با ادامه این روند فوق العاده، کار این باشگاه برای حفظ او دشوار خواهد شد. یان رایت در این باره گفت: " با مشاهده مارتینلی متوجه می شوید که او عطش زیادی برای موفقیت دارد. او یک بازیکن زیاده خواه و پر انگیزه است. فکر می کنم که در بین بازیکنان هم سن و سال او تنها جیدون سانچو بیش تر از مارتینلی موفق به گلزنی شده است و این موضوع نشان از توانایی های فوق العاده او دارد. به نظر من اگر او به همین شکل به عملکرد خود ادامه دهد، حفظ او کار دشواری خواهد بود."

 

 

1470598

 

 

رایت در ادامه گفت: " من با مارتینلی به شکل تلفنی صحبت می کنم و توصیه هایم را به او انتقال می دهم. این یک حس فوق العاده است که در 18 سالگی مردم درباره شما صحبت کنند. او باید به همین روند خود ادامه دهد و من نیز می توانم تجربیاتم را در اختیار او قرار دهم."

دیدگاه‌ها